Guest 2mas Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Har lenge hatt mistanke om vannlekasje (fra gudene vet hvor) i bakerste gulvrom i stasjonsvogna og igår skrudde jeg fra hverandre hele "bagasjen", og fikk bekreftet mine misstanker. Under "teppet" lå det en hel liten innsjø. Tørket opp alt vannet, og satte på varmelampe slik at resten av fuktigheten også skulle drives ut. Så slo det meg at det helt sikker lå vann under asfaltdempingsmatta også, så denne ble revet ut også. Under der lå det enda en liten innsjø. Nå er alt tørt og fint, men denne asfaltmatten kom ikke akkurat ut i ett stykke for å si det slik. Noen som vet om denne asfaltmatten (eller-hva-den-heter) selges hos BOS/AutoTrio osv.? Tenker da på en som er formet slik som det ser ut nedi dette hullet? Alternativet blir å kjøpe en matte på Bil- Xtra/Tema. Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Lekkasjen du har der kommer enten gjennom pakninga mot bakluka pga feiljustert lås eller lignende. Eller så kommer det fra pakninga på vinduet på bakluka! Snakker av erfaring! Kjører uten den matta nå, har heller ikke satt sammen skikkelig i tilfelle det skulle komme noe dritt igjen.. Quote
Recommended Posts