TEH Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Fikk det nye Autofil i posten igår. En artig artikkel der om hvilke bilmerker som oftest bryter trafikkreglene. Ingen overaskelse at BMW troner på toppen mens MB er langt der nede . Beviser vel egentlig det jeg alltid har sagt; at BMW er for folk som skal fra A til B på kortest mulig tid, mens MB er for folk som skal fra A til B på en mest mulig komfortabel måte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Må bare gjenta meg selv; jeg er så drittlei hele Autofil!! Hvor mange ganger viser Ole Martin Lundefaret den blankpolerte skallen sin på bilder denne gangen, da? Er det bilene eller det lite vakre oppsynet til denne karen vi kjøper bladet for? Ellers tror jeg nok at MB-kontigenten kjører penest - fordi vi vet å ta vare på bilene våre!! Og så kjører en del pensjonister også noe forsiktig da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Må bare gjenta meg selv; jeg er så drittlei hele Autofil!! Hvor mange ganger viser Ole Martin Lundefaret den blankpolerte skallen sin på bilder denne gangen' date=' da? Er det bilene eller det lite vakre oppsynet til denne karen vi kjøper bladet for? Ellers tror jeg nok at MB-kontigenten kjører penest - fordi vi vet å ta vare på bilene våre!! Og så kjører en del pensjonister også noe forsiktig da...[/quote'] Hv i all verden er det med deg og Lundefaret. Om du er så eitranes forbanna på jobben han gjør, så ta det med han, så diskuterer vi sak og ikke person her... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts