Guest anders_m5 Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Har kjøpt rieger styling til min w202. front m/catkiller, sideskjørt og hekk m/catkiller. Er det noen andre som har den stylingen som har montert den? Sideskjørtene er greie men hvordan skal hekken og front henge og festes? Det følgte med noen popnagler, men ingen bruksanvisning. Så det hadde vært fint viss noen har noen bilder eller kan hjelpe meg! Har virkelig lyst å gi bilen min et ansiktsløft! Anders Helle 1996 W202 Mercedes c200 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Har limt fast min med sikaflex. Først så la jeg på primer, deretter klinte jeg den inn med sikaflex og skrudde den fast. Ventet et døgn og skrudde ut skruene, sparklet, pusset og lakkerte. Fix ferdig De popnaglene gikk i søpla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anders_m5 Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Lakkerte du fronten etter du hadde festet den?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Lakkerte du fronten etter du hadde festet den?? Jepp... og du må regne med å gjøre det hver vår pga steinsprut og "brøyting" om vinteren. Om du skal bruke bilen om vinteren da! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts