Guest Stephan Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 Hallo! Siden det ikke finnes Lokallag i Tromsø sitter jeg og tenker på om jeg skal hive meg til å starte ett:) Kan styreformannen sende meg info på mail? Hva som må til osv osv. Hvis det er medlemmer som er intr. i å starte opp så ta kontakt Quote
Guest 2271 Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 Send en mail til Bjørn Mohn, som er Styreformann OG Lokallag-ansvarlig! styreformann@mbentusiastklubb.com Da støtter han deg opp med alt av informasjon!! Meeenn.. Har du meldt deg inn i klubben? Vil absolutt anbefale deg at du gjør det... Og du? Kjør på med påmelding til Landstreffet, du vil ikke angre! Jeg skal opp dit for første gang.. Har ikke en verstingbil sånn rent maskinmessig jeg heller... Quote
CHARLIE Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 .. Har ikke en verstingbil sånn rent maskinmessig jeg heller... ...nei, jeg hørte jo det tidligere idag :lol: Quote
Guest Stephan Posted March 20, 2006 Posted March 20, 2006 Er det fa*n ingen som er intr i ett lokal lag i Tromsø?? :shock: Hmm,kanskje jeg kan få medlemsliten hos noen? Quote
CHARLIE Posted March 20, 2006 Posted March 20, 2006 Er det fa*n ingen som er intr i ett lokal lag i Tromsø?? :shock: Hmm,kanskje jeg kan få medlemsliten hos noen? Kanskje det er litt av jobben med å starte et lokallag, å jobbe effektivt med å få nye medlemmer. Ikke alt kommer rekende på ei fjøl!!! :D Sikkert ikke så dumt å melde deg inn selv oxo. :D Quote
Jan H. Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Hei Stephan. Joda jeg er med får vi listene skal vi begynne og kontakte medlemmer. Når man har fått lokalaget opp på beina kan man begynne å verve nye medlemmer innteressen vil jo bli større når det blir et fullverdig tilbud. Har jo forsøkt tidligere men det gikk i stå da. det kan jo bli lettere når det er flere i utgangspunktet. Quote
Guest 2271 Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 .. Har ikke en verstingbil sånn rent maskinmessig jeg heller... ...nei, jeg hørte jo det tidligere idag :lol: Quote
Jan H. Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 Hei Stephan! Har du hørt noe eller fått lister? Verker litt etter å komme i gang Quote
Guest Stephan Posted March 28, 2006 Posted March 28, 2006 Hei Jan H. Har sendt flere mailer til medlemsansvarlig uten å få noe tilbake. Gir snart opp her.. Quote
Bjørn Mohn Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Stephan. Jeg har sendt deg en mail i dag med oversikt over medlemmer i ditt område. Lurer du på noe så send meg en mail eller ring meg Quote
Geggi Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Stephan, er du snart innrullert hos oss eller? Quote
CHARLIE Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Virker jo rimelig sykt å ikke være medlem selv, når en vil starte eget lokallag... Quote
bska Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 hissig du var i dag då Charlie ? Gi gutta en sjangs til å komme igang då...... Quote
CHARLIE Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 hissig du var i dag då Charlie ? Gi gutta en sjangs til å komme igang då...... Jeg er ikke hissig jeg, men jeg synes at et absolutt minstekrav for å starte lokallag må være at en er såpass entusiastisk at en melder seg inn i klubben selv i første omgang!! Det tror jeg faktisk ikke at jeg er den eneste som mener. MEN!!!! Ære være de som vil prøve å få til et lokallag, og de bør absolutt få all hjelp de kan få fra klubben sin side!! Dette er et flott tiltak!!! Quote
Alexander Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Jeg synes ikke det er unaturlig at man vil se om det er et grunnlag tilstede for et lokallag i området der man bor før man selv melder seg inn. Noen vil treffe folk, være med på aktiviteter, men andre igjen synes det er greit å poste på forumet og få medlemsbladet i posten. Folk er forskjellige. Quote
Geggi Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Charlie: Det kan være så enkelt at ikke Stephan heller får svar på innmeldingen sin som endel andre også sliter med om dagen.... Quote
Jan H. Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Hei Alle entusiaster. det blir nok et kriterie når / hvis vi får startet et lokallag at alle som er med er medlemmer. Hvis ikke er det ikke noe poeng å kalle seg MB entusiastklubb Tromsø. Så det er vel ikke det største problemet enda. Vi skal nok holde dere underrettet her på forumet ettersom prosessen går fremover. Quote
Jan H. Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Hei igjen! Har nå sendt ut invitasjon til et uformelt møte her i Tromsø ang.oppstart av verdens nordligste MB entusiastklubb avdeling . Hvis det er interesserte i området så ta kontakt så får dere info. når dato klokkeslett og sted blir fastsatt. det blir nok rett over påske. jungeltrommene er begynt å slå og tilbakemeldingen er positiv. detta går nok vegen Quote
Geggi Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Høres veldig bra ut! Får avlegge dere et besøk hvis vi reiser oppover i år igjen for bortekampen til Viking! Quote
Recommended Posts