Guest Avantgarde Posted June 10, 2003 Posted June 10, 2003 ...du klarer det garantert med denne CLR`n Quote
Guest ///AMG power Posted June 10, 2003 Posted June 10, 2003 Bilen er bra, men ikke finImponere naboen???... Ja det gjør jeg helt sikker, ikke bare naboen men hele nabo laget. Quote
Guest Tonny Solem Posted June 10, 2003 Posted June 10, 2003 Etter en liten snartur over noen fartsdumper så tror jeg ikke det er så mange som blir inponert lengre,og spesielt ikke naboen.Han ligger vel i hagen og vrir seg av latterkrampen.Hadde nok ikke villet hatt denne til privarbruk nei. Tonny Quote
Guest ///AMG power Posted June 10, 2003 Posted June 10, 2003 Skal du imponere naboen?? HVA SYNES DU OM MEG Quote
Guest Avantgarde Posted June 10, 2003 Posted June 10, 2003 litt snål med de lyktene. eller er det fargen mon tro? vet ikke. det er bare noe som ikke stemmer. Quote
Guest w123 Posted June 10, 2003 Posted June 10, 2003 litt snål med de lyktene. eller er det fargen mon tro? vet ikke. det er bare noe som ikke stemmer. Kanskje at den ser ut som en koreaner på anabole steroider...? Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted June 10, 2003 Posted June 10, 2003 Naboen blir imponert ihvertfall, siden han kjører en Polo Quote
Guest topf Posted June 10, 2003 Posted June 10, 2003 han blir nødvendigvis ikke så imponert er ikke alle som akkurat bryr seg om vha naboen kjører. til eksempel så vet jeg at banksjefen i fokus bank her i trondheim også putrer rundt i en vw polo, tror ikke han bryr seg så vanvittig om hva andre kjører..... Quote
Guest Paul Posted June 11, 2003 Posted June 11, 2003 han blir nødvendigvis ikke så imponert er ikke alle som akkurat bryr seg om vha naboen kjører. til eksempel så vet jeg at banksjefen i fokus bank her i trondheim også putrer rundt i en vw polo' date=' tror ikke han bryr seg så vanvittig om hva andre kjører.....[/quote'] Hehe, kanskje det er fordi sjefene av en eller annen grunn har de trangeste plassene i parkeringsgarasjen til hovedkontoret hos Fokus i Trondheim? Paul - ex Trondheimsgutt og ex Fokus ansatt. Quote
Guest Avantgarde Posted June 11, 2003 Posted June 11, 2003 noen som vet hvor store dekk det er på CLR Quote
Guest topf Posted June 11, 2003 Posted June 11, 2003 han blir nødvendigvis ikke så imponert er ikke alle som akkurat bryr seg om vha naboen kjører. til eksempel så vet jeg at banksjefen i fokus bank her i trondheim også putrer rundt i en vw polo' date=' tror ikke han bryr seg så vanvittig om hva andre kjører.....[/quote'] Hehe, kanskje det er fordi sjefene av en eller annen grunn har de trangeste plassene i parkeringsgarasjen til hovedkontoret hos Fokus i Trondheim? Paul - ex Trondheimsgutt og ex Fokus ansatt. jajo.... tenkte jeg skulle unnlate å ta med den lille bagatellmessige detaljen..... Quote
Recommended Posts