Jump to content

Hvilke biler kjører vi i her i klubben??  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

Artig å vite hvilke biler vi kjører her i klubben! Har av og til en følelse om at 95% av medlemmene kjører 124 :lol: :lol:

Hvis du har 2 MBer, så kan du gi en stemme på hver :lol:

Posted

124 åffkårs!  :lol:

Kunne tenkt meg en gammal 124 250diesel som nr 2 bil. Kan jeg gå inn og stemme en gang til dersom jeg får det?

Posted

124 åffkårs!  :lol:

Kunne tenkt meg en gammal 124 250diesel som nr 2 bil. Kan jeg gå inn og stemme en gang til dersom jeg får det?

Vet ikke, hehe! Trodde vel det skulle kunne gå an, jeg har ikke satt noen begrensing på tidsrom på denne "avstemmingen" :lol:

Beklager at jeg ikke hadde plass til Berlingo som et alternativ, Olav. Tenkte kanskje at det bare ville bli deg som stemte der :lol: :lol:

Skullet vært plass til flere alternativer, mangler jo en hel skokk med alternativer. Kanskje "Hvilke biler kjører vi - 2" er en mulighet ja :-k

Guest trondroald
Posted

Artig å vite hvilke biler vi kjører her i klubben! Har av og til en følelse om at 95% av medlemmene kjører 124 :lol: :lol:

Hvis du har 2 MBer, så kan du gi en stemme på hver :lol:

har akkurat solgt min 2004 modell w203 180 kompressor.(pga plassmangel)

har nu en 2001 modell s202 180 selection som jeg tok innbytte.

Posted

Hvilken bil-modell har jeg glemt å føre opp som et alternativ???? Ser at det allerede er krysset av 2 stemmer for "Andre MB". Trodde jeg hadde fått med de fleste :?

Posted

123, the best MB ever...

Takk for tipset. Nå skulle det være ordnet, selv om det kanskje ble litt rotete med E-klasser både her og der på lista :?

Posted

123, the best MB ever...

Jeg har 2 stk 123, hvordan setter jeg et dobbeltkryss ?

....Ehhhhh???  Et sinnsykt godt spørsmål,  Thomas!!! :lol: :lol: :lol:

Posted

Skal du selge cdi'en kanskje? :)

Kanskje ja...

Problemet er at den er så god og strøken at jeg neppe får det jeg synes den er verdt :?

Posted

Jeg har selvsagt oxo krysset av for våre 2 :lol: :lol:

Synes du at du lå litt mange innlegg bak nå eller?

Nei, jeg har det ikke så travelt som deg. Tar det litt med ro jeg :lol: :lol:

Posted

Jeg har selvsagt oxo krysset av for våre 2 :lol: :lol:

Synes du at du lå litt mange innlegg bak nå eller?

Nei, jeg har det ikke så travelt som deg. Tar det litt med ro jeg :lol: :lol:

hehe...  :D

Posted

Nei, det va eg så stemte feil. Sjøl om eg har veldig lyst på CLS så har eg altså ikkje det. Kan eg få stemma om igjen??? :roll:

Nei har du stemt så har du stemt. Nå er det bare å bite i det søte eplet og ta turen til butikken.