Guest 2271 Posted March 11, 2006 Posted March 11, 2006 Det er under Hovedforum at vi har flest treff.. Så jeg starter nytt innlegg her jeg.. Jeg er kommet godt i gang med å utvikle hjemmesiden til Lokallag Kristiansand. Ja, jeg vet at det med tid og stunder vil bli laget en egen underportal under Hovedsiden, som vi Lokallagene skal få administrere selv... Meeeenn, inntil da vil jeg prøve å skape et tilbud for oss sørlendinger som enda ikke har et! Linken til hjemmesiden vår er: www.home.no/lokallagkrsand Nå håper jeg inderlig at vi på sikt kan klare å få til et større miljø i Kristiansand/på Sørlandet forøvrig. Og jeg har også, som tidligere beskrevet, et håp om at vi allerede denne sommeren kan arrangere Sørlandets første(?) MB Entusiastklubb-treff.... Tilbakemeldinger tas i mot med takk!!! Quote
Guest Arne Kjøhl Posted March 11, 2006 Posted March 11, 2006 Dette ser veldig bra ut. =D> Bra jobba Quote
Guest 2271 Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Nå har jeg fått jobbet masse med hjemmesiden til det som kan bli MB Entusiastklubb Lokallag Kristiansand.... Etter egen smak kan jeg si at den nå virker helhetlig og dekkende/informativ for det jeg har klart å få til så langt.... Den skal være presentabel for alle utenforstående! Ta en liten tur innom da? .... og legg gjerne igjen en liten hilsen i Gjesteboka vår!! http://www.home.no/lokallagkrsand/ Quote
Recommended Posts