Alexander Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Cruisingtur til Tyrigrava v/ Gamle Mossevei med avreise fra brobekveien 102 B kl: 17:30 Quote
Johnny Antonsen Posted May 29, 2006 Posted May 29, 2006 Hei Mandag 12/06 blir det Cruisingtur til gamle Tyrigrava Kaffe v/ Gamle Mossevei og her spiser og koser vi oss. Håpper att så mange som mulig kan komme da dette brukker og være en hyggelig kveld. Vi reiser fra brobekveien 102 B kl: 17:30 Som vanlig. Quote
Alexander Posted June 6, 2006 Author Posted June 6, 2006 Det blir burger på tyrigrava til mandag! Håper jeg har mulighet til å bli med selv. Quote
Lars Alex Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Hei. Er det mulig å kjøpe effekter på klubbkvelden i dag? Må ha en caps og nøklebånd. Lurer også på str. på t skjortene. Vet at det står xxl på nettbutikken, men det kan være så mye. Quote
Alexander Posted June 12, 2006 Author Posted June 12, 2006 Det kommer ann på hvorvidt Frode Strand kommer eller ikke. Selv blir jeg forhindret fra å komme i dag, eller så skulle jeg ha tatt med til deg. Quote
Johnny Antonsen Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Hei Knalfin tur ut til Tyrigrava i dag med godt oppmøte og en del nye fjes. Vi ble vel ca 15 biler til sammens til slutt noe som er veldig bra. Og ja det ble en max Tyriburger Max. Tyrigrava Quote
Condor Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Jepp...turen til Tyrigrava var fin den. Likte det du sa om mulig "lavvu-tur" jeg Johnny. Hva med å lunke stemningen litt fremover vedrørende dette. Over til noe helt annet....Ad. tur førstkommende søndag...... skal jeg ikke til Nord-Odal.....blir jeg med..... trenger noen bokser med snus.... Jeg gir tilbakemelding om dette litt senere i uken..... Quote
Lars Alex Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Kjempehyggelig tur. Dette var kanon Mye fine biler å se på. Quote
Recommended Posts