Alexander Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Denne dagen var det egentlig planlagt vervetur til Kongsvinger, men det blir i steden tur til Meguiars i Drammen. Avreise fra Brobekkveien klokka 17.00 presis! Møt opp. Dette er KNALL å få med seg før landstreffet. Quote
Guest 1042 Posted April 26, 2006 Posted April 26, 2006 Vil bare informere om at jeg skal bort på kurs denne dagen. Aner ikke om det er noen andre i regionen som dere har hatt noe kontakt med angående denne happeningen? Quote
Alexander Posted April 27, 2006 Author Posted April 27, 2006 Vil bare informere om at jeg skal bort på kurs denne dagen. Aner ikke om det er noen andre i regionen som dere har hatt noe kontakt med angående denne happeningen? Vi må høre med Johnny på mandag hva som skjer der borte, om det bare er en cruising-/vervetur, eller om det er lagt opp til noe annet. Quote
Thor-Egil Andersen Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 Eivind, syns du skal på noe annet hver eneste gang vi skal noe jeg Quote
FrodeS Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 Eivind, syns du skal på noe annet hver eneste gang vi skal noe jeg Han er sikkert redd for at andre skal se rusten på bilen hans Jeg regner med jeg kan bli med den 08.05 . Det bør vel helst være med noen lokale helter også? Kanskje vi kan kombinere med litt ATV-kjøring ?? Quote
Thor-Egil Andersen Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 Uansett så får jeg bilen min i dag eller i morgen, og da håper jeg ikke det er så mye rust på den ihvertfall Foreløpig har jeg bare 2 sommerhjul til den også... 2 stk er hos Wokas for å sjekke om de kan skaffe 2 nye ytterringer. Har fått 2 små hakk i kanten.. Håper på bra vær i helgen så jeg får gjort litt med den, slik at jeg kan være med på turer fremover.. Quote
FrodeS Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 Håper på bra vær i helgen så jeg får gjort litt med den, slik at jeg kan være med på turer fremover.. Du KAN være med på turer selv om bilen din ikke er nypolert også, vel? Bare still deg ved siden av min, så ser din helt overlegen ut Quote
Thor-Egil Andersen Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 Må få vekk alt salt helvetet og drit etter vinteren på det som IKKE er nylakkert, så fort som mulig.... Kjører ikke rundt med en halveis bil nei... Har maange timer foran meg før den skal ut på veien... Quote
Alexander Posted April 27, 2006 Author Posted April 27, 2006 Må få vekk alt salt helvetet og drit etter vinteren på det som IKKE er nylakkert, så fort som mulig.... Kjører ikke rundt med en halveis bil nei... Har maange timer foran meg før den skal ut på veien... Skjønner det godt nå som du har fått gjort så mye med den. Skulle ikke forundre meg hvis den er ganske pen allerede når du får den. Quote
FrodeS Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 Må få vekk alt salt helvetet og drit etter vinteren på det som IKKE er nylakkert, så fort som mulig.... Kjører ikke rundt med en halveis bil nei... Har maange timer foran meg før den skal ut på veien... Mot salt-driten funker parafin jævla bra. Jeg har god erfaring med sonax sin vintervask, som desverre har gått ut av produksjon. Sonax supervask funker også greit, men den måtte få litt lenger virketid. Helt genialt å bruke om vinteren, da den både tar driten og legger igjen litt voks. Quote
Thor-Egil Andersen Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 Vet hva jeg skal gjør og hvilke produkter jeg skal bruke. Mangler bare bil Quote
FrodeS Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 Vet hva jeg skal gjør og hvilke produkter jeg skal bruke. Mangler bare bil Jeg betviler vel egentlig ikke det. Det bare hørtes ut som om saltet var så fryktelig gæli. Det er jo gjort på en halvtime å avsalte hele bilen med de rette produktene. Quote
Thor-Egil Andersen Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 Og bilen skal jeg hente i lunsjen morgen. Gjenstår bare å tre på seg finnlandshetta og ta en tur i banken i kveld Quote
Guest 1042 Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 Snakket såvidt med Alf Tore idag (en av de få andre medlemmer her i byen) og han jobber selvfølgelig seint denne dagen... Quote
Johnny Antonsen Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Hei folkens Hade et opplegg med Glomda bil som gikk i vasken på denne verve turen. Pga det så er denne turen er avlyst og vi drar til Mequirs denne dagen i stedet avreise fra brobekveien er kl: 17.00 Max. Oppmøte Quote
FrodeS Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 Hei folkens Hade et opplegg med Glomda bil som gikk i vasken på denne verve turen. Pga det så er denne turen er avlyst og vi drar til Mequirs denne dagen i stedet avreise fra brobekveien er kl: 17.00 Max. Oppmøte Husk oppmøte, folkens !! Jeg får desverre ikke vært med (må hjem og gjøre ferdig siste rest av verandaen så jeg får oljet den før regnet kommer igjen. Quote
Johnny Antonsen Posted May 9, 2006 Posted May 9, 2006 Hei folkens Ca 13-14 stk møtte opp med fine biler da vi dro ditt og enkelte av dem ble enda finere til vi dro hjem igjen. Mequiers bestilte Pizza som vi spiste før vi begynte med nok en super framvisning og demonstrasjon av Mequiers sine produkter i går. Må bare takke nokk en gang for den fenomenale gjengen som tar i mott oss hvert år Max. Produkter Quote
Recommended Posts