Jump to content

Lokallag Oslo 24/04 - 2006: Crusing- og vervetur til Gjøvik!

Recommended Posts

Posted

Vervekampanje i Gjøvik med avreise fra brobekveien 102 B kl: 17:00 presis. Der vil vi levere ut info/innmeldingsskjema for klubben. Avsluttes med kaffe og mat der vi er. Dette har vært skikkelig vellykket før og vi håper at så mange som mulig stiller opp. Pent vær er bestillt.

• 1 month later...
Posted

Selvfølgelig skjer alle interressante ting de ukene jeg jobber kveld.

Samme skjer den uka dere skal til vinger. Men da skal jeg også på kurs på sørmarka.

Svarte på denne tråden jeg, så den kommer litt opp

Posted

Jeg fikk akkurat beskjed om å informere om at det IKKE blir cruising tur til Gjøvik pga labert oppmøte i Oslo.

Veldig trist å høre det når "noen" har anstrengt seg for å lage til noe. Hører selv med til dem som ikke har deltatt mye på en stund. Dels fordi Storesvarten ikke er ute om vinteren og akkurat på denne mandagen var jeg innom Inge ved 17-tiden og leverte forskjermen og støtfangeren hans til lakkering. Så derfor den litt slukørete gjengen som sto der og fikk MASSE dårlig samvittighet - men jeg kunne jo ikke godt delta med en gammel Toyota Hikkas heller?

Men til midten av mai skal Storesvarten være klar for sesongen - ny forskjerm, ny støtfangerkrom, nyvasket, polert og hele pakka.  Skal forbedre meg!

Posted

Men til midten av mai skal Storesvarten være klar for sesongen - ny forskjerm, ny støtfangerkrom, nyvasket, polert og hele pakka.  Skal forbedre meg!

Har ikke vært med mange mandagene selv i det siste jeg heller pga kveldsstudier, men nå er det snart over! Nå skal jeg bare stryke på 3 eksamener så kommer jeg!  :lol: