Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det ligger i kalenderen min! ;) 

Charlie!!

Det handler ikke om TID - men LYST   :lol:  Man prioriterer det man har lyst til! ;)

Posted

Det ligger i kalenderen min! ;) 

Charlie!!

Det handler ikke om TID - men LYST   :lol:  Man prioriterer det man har lyst til! ;)

Har LYST til mye jeg som jeg dessverre ikke har tid til :lol: :lol:

Posted

Dessverre ikke første gang jeg hører om dette. For et par-tre år siden så var det ei bestemor med dilla på spilleautomater som glemte ut barnebarnet på noen få år i bilen. Bilen stod i skyggen mener jeg, men dette var på sommeren og det var visst veldig varmt i bilen. Skjedde på Shellstasjonen i Madlakrossen (Stavanger).

Posted

Dessverre ikke første gang jeg hører om dette. For et par-tre år siden så var det ei bestemor med dilla på spilleautomater som glemte ut barnebarnet på noen få år i bilen. Bilen stod i skyggen mener jeg, men dette var på sommeren og det var visst veldig varmt i bilen. Skjedde på Shellstasjonen i Madlakrossen (Stavanger).

Ble vel degradert til Verstemor hun da!!

Posted

Ble vel degradert til Verstemor hun da!!

Får virkelig håpe det!! Og ja, det skjedde nede på Hydro Texaco på Håneskrysset ikke langt unna Sørlandsparken nå i helgen!! Jeg fikk helt hakeslepp da jeg leste det.. SPESIELT siden den stasjonsansatte hadde prøvd å "nå inn" til faren - men da det var null respons et par ganger, SÅ ringte han til Politiet... Og moren satt intet-anende hjemme i deres felles bo...!

Jeg blir kvalm jeg - og slike mennesker har fått lov til å bli fedre...?!   :evil:

.... og der ble Charlie "gal mann" også! Godt det var på en annen måte da!!  :lol:

Meeenn.. Litt OT; Frode - det står i avataren din at felgene enda er til salgs... :)

Posted

He, he det blir en stund til sommerdekkene kommer på, med disse temperaturene vi har her nå.... :shock:

Hekkans dritvær, minusgrader på morgenen hver dag....det er faen ikkje karasjokk vi bor i..... :lol: 8)