Mr. Nygård Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Mandag 13. mars Kl. 19:00 ---> Pizza og bilprat Quote
CHARLIE Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Hmmmm, kanskje det ja. Skal se om jeg får tid til å stikke innom :lol: Quote
Sven Håkon Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Ska prøve å få med meg Brabusartiklene (fra 80tallet) og skryteresultatene fra Karting i Nederland denne gangen Quote
Guest 2271 Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 Det ligger i kalenderen min! Charlie!! Det handler ikke om TID - men LYST Man prioriterer det man har lyst til! Quote
CHARLIE Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 Det ligger i kalenderen min! Charlie!! Det handler ikke om TID - men LYST Man prioriterer det man har lyst til! Har LYST til mye jeg som jeg dessverre ikke har tid til :lol: Quote
Geggi Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 Tar turen bortom jeg og Men jeg har en vanvittig skitten bil Quote
CHARLIE Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 ....ikke alltid begge foreldrene kan reise ut når det ligger en liten unge på 1,5 år og sover..... Quote
Guest 2271 Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 ....ikke alltid begge foreldrene kan reise ut når det ligger en liten unge på 1,5 år og sover..... Ikke ALLE som tenker likt som du, Charlie... http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/kristiansand/article346901.ece Quote
Frode Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 Fy faen...blir helt dårlig når jeg leser slikt.....balltre er det første som dukker opp i tankeboksen.... Quote
CHARLIE Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 ....ikke alltid begge foreldrene kan reise ut når det ligger en liten unge på 1,5 år og sover..... Ikke ALLE som tenker likt som du, Charlie... http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/kristiansand/article346901.ece Det skal F... ikke kunne gå an!!!!! FY F....!!!! :evil: :evil: Quote
Geggi Posted March 14, 2006 Posted March 14, 2006 Dessverre ikke første gang jeg hører om dette. For et par-tre år siden så var det ei bestemor med dilla på spilleautomater som glemte ut barnebarnet på noen få år i bilen. Bilen stod i skyggen mener jeg, men dette var på sommeren og det var visst veldig varmt i bilen. Skjedde på Shellstasjonen i Madlakrossen (Stavanger). Quote
CHARLIE Posted March 14, 2006 Posted March 14, 2006 Dessverre ikke første gang jeg hører om dette. For et par-tre år siden så var det ei bestemor med dilla på spilleautomater som glemte ut barnebarnet på noen få år i bilen. Bilen stod i skyggen mener jeg, men dette var på sommeren og det var visst veldig varmt i bilen. Skjedde på Shellstasjonen i Madlakrossen (Stavanger). Ble vel degradert til Verstemor hun da!! Quote
Guest 2271 Posted March 14, 2006 Posted March 14, 2006 Dessverre ikke første gang jeg hører om dette. For et par-tre år siden så var det ei bestemor med dilla på spilleautomater som glemte ut barnebarnet på noen få år i bilen. Bilen stod i skyggen mener jeg, men dette var på sommeren og det var visst veldig varmt i bilen. Skjedde på Shellstasjonen i Madlakrossen (Stavanger). Ble vel degradert til Verstemor hun da!! Får virkelig håpe det!! Og ja, det skjedde nede på Hydro Texaco på Håneskrysset ikke langt unna Sørlandsparken nå i helgen!! Jeg fikk helt hakeslepp da jeg leste det.. SPESIELT siden den stasjonsansatte hadde prøvd å "nå inn" til faren - men da det var null respons et par ganger, SÅ ringte han til Politiet... Og moren satt intet-anende hjemme i deres felles bo...! Jeg blir kvalm jeg - og slike mennesker har fått lov til å bli fedre...?! .... og der ble Charlie "gal mann" også! Godt det var på en annen måte da!! Meeenn.. Litt OT; Frode - det står i avataren din at felgene enda er til salgs... Quote
Frode Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 He, he det blir en stund til sommerdekkene kommer på, med disse temperaturene vi har her nå.... Hekkans dritvær, minusgrader på morgenen hver dag....det er faen ikkje karasjokk vi bor i..... Quote
CHARLIE Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 ...det er faen ikkje karasjokk vi bor i..... .....men det virker faen sånn.... :lol: Quote
Recommended Posts