Jump to content

Recommended Posts

Guest Tom Bringsvor
Posted

Ja for f...., det er igrunnnen rett før sesongen begynner, de fleste er vel i snømodus.

Posted

Jeg også er helt klar for sommerhjul og +25 varmegrader nå. Det er ingenting som er som å stå ute en lørdagsettermiddag med bilen, høytrykksspyleren, en kald øl og en bøtte med bilshampoo og svamp. Kosejobb!

Posted

....for igår hentet jeg nye hjul. Keskin KT5 i 9,5 og 11x18. Skulle egentlig ha 8,5 og 9,5, men fikk sendt feil. Får leve med litt feite valser... 8)

BILDER!!!! :lol: :lol:

Posted

....for igår hentet jeg nye hjul. Keskin KT5 i 9,5 og 11x18. Skulle egentlig ha 8,5 og 9,5, men fikk sendt feil. Får leve med litt feite valser... 8)

kommer når de er montert litt nærmere våren.....

Posted

kommer når de er montert litt nærmere våren.....

Skulle ikke være noe problemer med de breddene der på en SL. Må vel nesten være såpass,  hvis det skal bli no´gøy :lol: :lol:

Forresten, er det ikke litt nærmere våren nå????

Posted

Ikke noe problem med plassen, må kanskje valse litt.... Uansett godkjent med Tüv papirer.

Monterte forresten gummi på felgene igår, bruker 265 bak. Ble skikkelig "eurostyle", med skikkelig skråkant inn mot mønsteret.

Posted

Ikke noe problem med plassen, må kanskje valse litt.... Uansett godkjent med Tüv papirer.

Monterte forresten gummi på felgene igår, bruker 265 bak. Ble skikkelig "eurostyle", med skikkelig skråkant inn mot mønsteret.

AKKKKKKURATTTTT sånn skal det være!!!!! Nå gleder jeg meg ENDA mer til bildene. (Er enda nærmere våren idag?? :lol: :lol: :lol:)

• 2 weeks later...
Posted

265'ene måtte tynes på.... 8)

Bare litt mindre snø nå.....

Huff og huff..

Hver sin smak ..

Vil gjerne ha dekkene litt utenfor jeg, så er det litt tryggere å la kvinnfolket låne bilen :-)

Posted

Huff og huff..

Hver sin smak ..

Vil gjerne ha dekkene litt utenfor jeg, så er det litt tryggere å la kvinnfolket låne bilen :-)

Bare å lære kjærringa å kjøre det! 8)

Posted

Huff og huff..

Hver sin smak ..

Blir nok ihvertfall 275 ved neste bytte, men kjøpte hjul til andre felger ifjor, så litt dyre å kaste.....

Posted

Bare å lære kjærringa å kjøre det! 8)

Du har ikke kjerring, forstår jeg...?  :lol:

Jo da,men hu veit åssen det skal kjøres bil med "Gromme" hjul! :lol:

Hu kjører faktisk MBèn mere enn meg :shock:!