Mr. Nygård Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Hvordan skal en behandle plast før lakkering ? Quote
Frode Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Har hørt at det er en spesiell grunning og lakk til plast, en som er litt "mykere" enn vanlig lakk, jeg hadde ringt Hinna lakkering og spurt dem om hva de gjør...... Er det "spoileren" som skal få seg et støk..?? Quote
Mr. Nygård Posted March 2, 2006 Author Posted March 2, 2006 Har hørt at det er en spesiell grunning og lakk til plast, en som er litt "mykere" enn vanlig lakk, jeg hadde ringt Hinna lakkering og spurt dem om hva de gjør...... Er det "spoileren" som skal få seg et støk..?? Speilhuset Quote
Sven Håkon Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Da jeg lakkerte mine speilhus, fikk jeg fatt i "plastgrunning" på boks som jeg sprayet på mattet overflate - noen strøk med (original Mercedes-)lakk og resultatet ble, og har forblitt topp! Jeg kjøpte denne grunningen på venstre side øverst i bakken for Lura Bistro (eller hva det nå het der vi møttes tidligere).. Quote
Stjerneglis Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 Jeg brukte "plastic primer" da jeg lakkerte støtfangerpølsene mine. Fikk tips fra butikkken om at første strøk med lakk skal legges på mens primeren fortsatt er "klebrig". Har høytrykksvasket bilen i snart 5 år nå uten at lakken har løsnet ("bank i bordet") Quote
Recommended Posts