Jump to content

Huff,huff... Kan den være så dårlig a?

Guest Redvar

Recommended Posts

Guest Espen

Har ikke alltid hatt den fine opplevelsen med Motortrade jeg heller. Når bilen var inne til oppretting måtte jeg tilbake flere ganger for å klage på dårlig arbeid. De hadde klart å få masse lakkstøv på alufelgene, klint lakk på b-stolpen innvendig!!! på dekselet (svære fete fingeravtrykk), klint farve utover bagasjeromstrekket osv.... :twisted: De reddet seg etter mitt syn med en ansvarshavende som tok fatt i saken.

Guest Espen
Har ikke alltid hatt den fine opplevelsen med Motortrade jeg heller. ....
Du også? Lurer på når noen i ledelsen der griper tak i ting...

http://www.mercefreaken.com/phpBB2/viewtopic.php?t=266

Neppe...Kjenner et par trondheimere som også føler seg dårlig behandlet av Motortrade, så jeg sitter igjen med at det er myyye negativt som kan sies om Motortrade. Hvordan de er på km service vet jeg ingenting om, har ikke brukt de til det. Men på bakgrunn av ekstraordinære "innleggelser" og generell service som f.eks bruktbilselgere og dele-lagerselgere vil jeg trygt si jeg glatt styrer utenom Motortrade hvis dette kan unngåes. Når det gjelder linken din så husker jeg godt hysteriet ang. diagnose-computeren. RGJ vant hvis jeg ikke husker helt feil. De har litt bakgårdspreg, men har hørt endel positive ting om dem. Prisene deres er heller ikke så gæærnt. Var det ikke i allefall. Har stukket innom der noen ganger for å få tak i billige deler fra vrakene de har ståendes. Dette er egentlig ikke geskjeften deres, men de dropper gjerne det de holder på med for å hjelpe deg...