Mr. Nygård Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 Dag: Fredag 24. mars KL: 21:00 på Dolly Dimple, Vågen i Stavanger - tid du trenger for å komme i god stemning. Det du trenger: - Kortstokk - Eggeglass - Eksotisk drikke i pose Quote
Guest 2271 Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 Dag: Fredag 24. mars KL: 21:00 på Dolly Dimple, Vågen i Stavanger - tid du trenger for å komme i god stemning. Det du trenger: - Kortstokk - Eggeglass - Eksotisk drikke i pose Jøsses.. Det må jeg si... Er de SÅ romslige a, hos Dolly? -Kortstokk - er det for Texas Hold `em, eller? -Eggeglass er vel i kombinasjon med det eksotiske? Jeg klarer sikkert å få med en kortstokk - men noe mer eksotisk enn Fanta Exotic finner ikke jeg veien for ned i mine indre organer.... Quote
Sven Håkon Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 Har fremdeles kortstokken fra forrige gang, så det går fint - har til og med fått påfyll av shotglass Quote
Mr. Nygård Posted March 1, 2006 Author Posted March 1, 2006 Dag: Fredag 24. mars KL: 21:00 på Dolly Dimple, Vågen i Stavanger - tid du trenger for å komme i god stemning. Det du trenger: - Kortstokk - Eggeglass - Eksotisk drikke i pose Jøsses.. Det må jeg si... Er de SÅ romslige a, hos Dolly? -Kortstokk - er det for Texas Hold `em, eller? -Eggeglass er vel i kombinasjon med det eksotiske? Jeg klarer sikkert å få med en kortstokk - men noe mer eksotisk enn Fanta Exotic finner ikke jeg veien for ned i mine indre organer.... Stemningsoppbygging skjer fra ca litt tidligere i et annet lokale... Quote
Frode Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 -Kortstokk - er det for Texas Hold `em, eller? -Eggeglass er vel i kombinasjon med det eksotiske? Tror alle 3 tingene er i kombinasjon.... Jeg klarer sikkert å få med en kortstokk - men noe mer eksotisk enn Fanta Exotic finner ikke jeg veien for ned i mine indre organer.... Trenger ikke å ha det "løye" for å drikka......eller var det motsatt.... Quote
George Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 har 6 shotglass liggende som jeg ikke har åpnet enda Quote
Sven Håkon Posted March 1, 2006 Posted March 1, 2006 har 6 shotglass liggende som jeg ikke har åpnet enda Kan sikkert medbringes i fall vi blir mange Quote
Geggi Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Enig med Frode at det må kunne gå an å drikke uten å ha det morsomt! Forresten.....all god stemning uten alkohol er falsk. Håper virkelig ikke Bernt har vært i Russland og handlet brennemannsvin i senere tid (for da kan det bli bratt, husker jeg). Kor mange bler me? God anledning for inaktive medlemmer å bli med i den "aktive gjengen" Quote
Guest 2271 Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Kor mange bler me? Da begynner tellinga... heng dere på... alle som har planlagt/skal møte opp... 1 Quote
Guest 2271 Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Jeg kommer 2...... må du skrive da!! ... og neste mann skriver.... Quote
LadyBenz_ Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Jeg kommer 2...... må du skrive da!! ... og neste mann skriver.... Ja ja...,nå har du gjort det for meg da...,he he Quote
Sven Håkon Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Enig med Frode at det må kunne gå an å drikke uten å ha det morsomt! Forresten.....all god stemning uten alkohol er falsk. Håper virkelig ikke Bernt har vært i Russland og handlet brennemannsvin i senere tid (for da kan det bli bratt, husker jeg). Kor mange bler me? God anledning for inaktive medlemmer å bli med i den "aktive gjengen" Hehe, må nok skuffe deg Geggi; Bernt har snakket spesielt om importert vare til denne kvelden - hvorfor tror du ellers det er så mye snakk om shotglass?? Quote
Frode Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 3 He, he jeg skal holde meg langt vekke fra det stoffet..!!, ihvertfall til et par "vanlige" pils er konsumert....etter det så kan jeg ikke garatere at det ikke blir "prøvesmaking"..... :D/ Quote
Geggi Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Hehe, må nok skuffe deg Geggi; Bernt har snakket spesielt om importert vare til denne kvelden - hvorfor tror du ellers det er så mye snakk om shotglass?? Går jo fint å shotte alt annet enn ildvannet fra Øst. Sambuca er sjeeef!!! Quote
Geggi Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Har dere ikke smakt det? Det er kanoooongodt. Får vel ta med en flaske da Quote
Geggi Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 Noe i likhet med Sanasol? Veeeeelll, ikke heeelt.... http://www.pallini.it/eng/specialita/liquori/romanasambuca.html Quote
Jens Honoré Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 Ikkje gløm å legga Sambocaen i frysen først, då blir an best!! Quote
Geggi Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 Hmmmm.... Aldri smakt den iskald, men kan jo alltids prøve. Får den alltid servert i romtemperatur samt med en mokkabønne (?) oppi (noe jeg aldri helt har forstått vitsen med) når jeg bestiller dette ute. Den ligger alltid igjen i glasset... Quote
bska Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 .... er vel sikkert sånn at den mokka-bønnå skal dukka opp i onnebokså dagen ittepå..... Quote
Recommended Posts