Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hekkan så rått, de kan det når de vil sier jeg bare...like spesielt denne:

The rear axle differential has cooling fins and separate oil cooler.

Herregud.... :shock:

Posted

joda - ser røfft ut dette!

Flott at AMG jobber godt under bilen også, men de kunne godt trykksatt denne motoren fremfor skjerm bredere & sånt.

Jeg venter på +700 hesters versjonen (den står garantert på lab'en og støver)

Posted

så du konkluderer med at det er bedre me smale dekk og mer gamp ?  :lol:

I mange tilfeller er det faktisk litt å hente på slikt. Høres kanskje rart ut, men brede dekk er ikke alltid = bedre veigrep.

Så disse bilene med modifiserte hjulbuer o.l som har utrolig brede dekk, kan faktisk gå kjappere i svinger med smalere dekk, har litt med marktrykk og vekt å gjøre.

Guest trondroald
Posted

Hekkan så rått, de kan det når de vil sier jeg bare...like spesielt denne:

The rear axle differential has cooling fins and separate oil cooler.

Herregud.... :shock:

slik ser det ut på c-55 amg stv.

grei bil det også!

show_image_stream.php?bid=38028210&dx=580&dy=435

Posted
I mange tilfeller er det faktisk litt å hente på slikt. Høres kanskje rart ut, men brede dekk er ikke alltid = bedre veigrep.

Så disse bilene med modifiserte hjulbuer o.l som har utrolig brede dekk, kan faktisk gå kjappere i svinger med smalere dekk, har litt med marktrykk og vekt å gjøre.

Nå tror jeg ikke AMG er helt ukjent med slike ting, og med det appartet så er nok denne bilen satt opp på omtrent lik linje så en hvilken som helst DTM bil for å gi F1 bilene nok hastighet rundt banen....det blir liksom i en litt annen liga, en de "dødelige" som hiver på noen dekk og tror dette er good shit......tror faktisk skjermbredderene er der for en årsak....kan være jeg ser litt for mye opp til AMG men de har drevet med racing i over 20 år så...... :lol:

Posted

Vi venter i spenning på rapport fra Geggi som skal se denne i aksjon i Monacos gater.  :lol:

Jeg husker en gang på Nurburgring Eddie Irvine kjørte net par oppvisningsrunder med en ferrari 360. Etterpå kom Mayländer med daværende safetycar som var en CL 55 AMG. Den lyden var hundreogørten ganger råere enn ferrarien. :supz: :supz: