Guest tor einar Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 hallo åssen får jeg ut rutene bak, og hvordan løsnes dørtrekkene, er ikke så keen på å ødelegge noe på den pene bilen min så hjelp trenges kjapt... Quote
CHARLIE Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Hei Tor Einar!! Dette skal du spør FrodeS, eller Frode Larsen om. De har nettopp gjort dette på sine biler. Finn en post de har postet, og trykk på PM og skriv en mail direkte til dem. Jeg er helt sikker på at de vil hjelpe deg med tips og råd!!! :lol: Quote
Alexander Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Jeg regner med at du mener rutene i dørene bak siden du skal ha av dørtrekket? Skru av den svarte plastikkbiten som sitter bak ved dørlåsen. Napp av ringen som sitter rundt dørhåndtaket. Dra hele dørhåndtaket fremover og hekt det av. Husker ikke i farta om det var mer, er det ikke det er det bare å løfte hele trekket opp og av. Den største ruta senker du ned. Da vil du se et lite plastklips nederst på en skinne som ruta sitter festet i. Ta ut denne og løft hele ruta opp og ut. Dra bort rutepakningen som satt rundt det store vinduet på den delen som går mot trekantruta. Hvis du ser opp i dørfalsen under pakningen vil du se en skrue som fester den svarte "pinnen" som sitter mellom trekantruta og den store ruta øverst. Det er også en skrue nederst. Skru ut begge og senk pinnen ned i døra. Dra trekantruta mot der den store ruta satt og ta den ut. Quote
Recommended Posts