Mr. Nygård Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Husk at vi stiller opp sammen med MBKN i dag, 27. feb kl. 19:00 på Bilmuseet på Bråstein. E-39 rett etter avkjøringen til Arboreet. De skal ha et lite årsmøte først. Deretter info om bilforsikring, og til slutt visning av Stjerneløpet - dvd - en. Quote
bska Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Mmmmm, hvor lenge varer dette årsmøtet da.... ? .... det kan tenkes jeg prioriterer kapping av "meieri-rør" i garagen i dag Har en del ugjort kan du si.... Quote
Guest 2271 Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Jeg kan dessverre ikke komme idag, da jeg jobber kveldsskift... Men ha en fin kveld!! Quote
Mr. Nygård Posted February 27, 2006 Author Posted February 27, 2006 Mmmmm, hvor lenge varer dette årsmøtet da.... ? .... det kan tenkes jeg prioriterer kapping av "meieri-rør" i garagen i dag Har en del ugjort kan du si.... 25 min varte det sist, men da inkludert om biler med spoilere var velkommen i MBKN Quote
Sven Håkon Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 25 min varte det sist, men da inkludert om biler med spoilere var velkommen i MBKN Så i dag tar det rundt 5minutter? Tviler på at jeg rekker dette, men hvem vet.. Quote
Recommended Posts