Jump to content

Recommended Posts

Posted

Joda Charlie, de er verdt mye mere, men folk vil bare ikke betale det de er verdt. :P

Løp og kjøp. Det er lettere å selge en Golf til 20 lapper enn en mercedes til det samme.

Posted

Joda Charlie, de er verdt mye mere, men folk vil bare ikke betale det de er verdt. :P

Løp og kjøp. Det er lettere å selge en Golf til 20 lapper enn en mercedes til det samme.

Har prøvd å ringe og sendt SMS til selgeren, men har ikke hørt noe fra ham. Jeg vet at bilen har stått for salg en stund oxo. Kan jo være den har gått rundt jorda noen ganger, siden km.stand  er det eneste han ikke opplyser om bilen.

Hadde seriøs kjøper på Golfen til 59.000,- for ca 5-6 måneder siden, men måtte overtale ham til å kjøpe en annen bil.

Posted

Det er helt utrolig hvor billig man kan få 124er om dagen... Burde investert 100 000 og kjøpt inn en 4-5 biler slik at jeg har resten av livet.  :lol:

Minner meg om en kar i statene som hadde kjøpt seg ny Cadillac Cabriolet hvert år. Når Cadillac i 1976 (? tror jeg) sluttet å lage Cabrioleter kjøpte han like godt et større parti og satte dem på lager slik at han også de kommende år kunne gå sommeren i møte med ny Cadillac Cab. 8)

Hadde kanskje vært en idé å kjøpe opp noen pent brukte 124 fra utlandet og lagre dem til de ble veteraner.

Posted

Hadde kanskje vært en idé å kjøpe opp noen pent brukte 124 fra utlandet og lagre dem til de ble veteraner.

Hadde jeg hatt altfor mye penger så skulle jeg vurdert det... Dessverre trenger jeg pengene mine nå...

Posted

...hmm... :-k...hadde jeg hatt altfor mye penger tror jeg nok ikke 124 hadde stått øverst på lista over biler jeg ville kjøpt... :wink:

Ikke? Det var rart...  :lol:

Tror faktisk at jeg hadde hatt 124 uansett. Gode biler, og så elsker jeg gamle Benzer.

Posted

Hadde en gang en 124 (´85 230 E)...og da det var på tide å bytte bil, kikka jeg litt rundt og bestemt meg for å prøve en ´94 E 220.

Da fikk jeg de-ja-vue følelsen da :shock:. Det var samme knirkelyder osv som jeg hadde på min gamle :( . Jeg konkluderte med at jeg ville ikke betale i dyre dommer for noe som var "kliss likt" :roll: det jeg hadde fra før.

Jeg synes det er ganske stor forskjell på 124 før og etter 90 jeg i hvertfall... Men de skal jo ikke knirke da! Det skal være helt tyst inni (reint bortsett fra dekkstøy og slikt da...). ;)

Også Opel da...

Posted

Bilen på bildet tilhører en jeg snakker mye med å msn. Han bor IKKE i Sandnes. Han har tidligere sagt at bildet er rappet, så det er ikke samme bil som avbildet.

Kødder du?? :shock:  :shock:Er bildet av bilen hans brukt i en annen sin bruktbilannonse??? :shock: :shock: Hvordan fikk selger tak i bildet av bilen hans??? Rimelig frekt!!!! Er du HELT sikker på at dette stemmer?? Fin bil han har da, spør ham om han vil selge til den til meg for den prisen. :lol: :lol:

Posted

Kødder du?? :shock:  :shock:Er bildet av bilen hans brukt i en annen sin bruktbilannonse??? :shock: :shock: Hvordan fikk selger tak i bildet av bilen hans??? Rimelig frekt!!!! Er du HELT sikker på at dette stemmer?? Fin bil han har da, spør ham om han vil selge til den til meg for den prisen. :lol: :lol:

Jeg kjenner godt igjen bildet foran huset der. Han viste meg linken en gang, og var småsur for at noen hadde rappet bildet av bilen hans. Han jeg snakker om bor forresten i Mo i Rana. Tror bilen er en '88 230TE.

da var det bekreftet. Bilen på bildet bor i Mo, og er ikke til salgs. Vel, alt er jo til salgs, men den er ikke tenkt solgt sånn helt med en gang i hvertfall.

Posted

Har du en Citroen GS oxo??  :shock:

...Eeeh  :cussing:... :puke:

Nei beklager...så lavt har jeg ikke sunket...ennå... :toimonster:

Det er heldigvis bare modellbetegnelsen som er

likheten mellom Citronen og min "monster-bike" :twisted:  :wink:

Den er et resultat av en litt tidlig 40-årskrise (i følge min sambo).

"Alle" på jobben hadde jo MC, så da ville jo jeg også ha... :crybaby:

Og den er det foreløpig første japseproduktet jeg har hatt...når det gjelder kjøretøy.

Eh.....??? Har ikke sånn peiling på mopeder :oops: