Jump to content

Recommended Posts

Guest trondroald
Posted

Noen som har erfaring med fjærspenner til W124?Fant denne (nederst på sida) :

http://www.sm-produkter.no/pdf%20for%20site_72/H%F8stkampanje%202005_web.pdf

Noen som vet om andre som duger?Hva med denne :

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8039008170

Takknemlig for tilbakemeldinger!

hei!

den nederste ville jeg ikke satset på vis du skal bruke den på eldre mercedeser.det vil være utrulig vanskelig på f.eks 124.

den øverste ligner på den vi har på verkstedet der jeg jobber.(jobber på ett MB verksted).

men,den kostet jo 3000kr +mva.

blir litt mye vis du bare skal montere f.eks senkesett en gang! :?

Posted

Takk for svar Trond Roald,

du bekreftet egentlig mistanken jeg hadde.Ja,3000+ er i meste laget,men jeg skal FJERNE senkefjærene mine og montere Sportline fjærer.Kunne vært greit med en fjærspenner som er enkel i bruk da jeg hadde tenkt å prøve meg fram med forskjellige "pads" for å få ønsket høyde..

Guest trondroald
Posted

du bekreftet egentlig mistanken jeg hadde.Ja,3000+ er i meste laget,men jeg skal FJERNE senkefjærene mine og montere Sportline fjærer.Kunne vært greit med en fjærspenner som er enkel i bruk da jeg hadde tenkt å prøve meg fram med forskjellige "pads" for å få ønsket høyde..

okey,da er det nok ett meget kjekt verktøy.

da tjener du det for inn!kan jo leies ut til kompisser også! :D

Posted

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men klubben leier ut fjærklemmer. Det samme gjør Autotrio.

Posted

Leie fjærspenner høres avgjort meget interessant ut!

Er det klubben sentralt som leier ut,eller går det an å leie f.eks. fra avdelingen i Stavanger?

Jeg bor på Karmøy,en times båttur nord for Stavanger.

Posted

Leie fjærspenner høres avgjort meget interessant ut!

Er det klubben sentralt som leier ut,eller går det an å leie f.eks. fra avdelingen i Stavanger?

Jeg bor på Karmøy,en times båttur nord for Stavanger.

Disse befinner seg i Oslo. Det er vel litt uaktuelt å sende dem land og strand rundt. Blir fort dyrt nok. Lokallag Stavanger har løftebukk, da. Vi kan godt bytte?

Posted

Lokallag Stavanger har også fjærklemmer til leie :wink:

OK,flott!Er det mulig å få dem sendt over fjorden?Er de rette typen for 124?Kontaktperson?

Posted

Lokallag Stavanger har også fjærklemmer til leie :wink:

OK,flott!Er det mulig å få dem sendt over fjorden?Er de rette typen for 124?Kontaktperson?

Kontakt Thomas Nygård (finner kontaktinformasjon på lokallagssiden) for detaljer.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Hekkan for ein klovn..!!.. tenk om jekken glir, da er det bare å ta bena fatt for det ender med at bilen står på bar bakke og fyren har ei fjær opp i rævva.. :P

• 1 year later...
  • 2 weeks later...