Jump to content

Norsk Politi Med Mercedes

Har Norsk Politi Mercedes AMG  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest ///AMG power
Posted

Hei folkens

Har sett en del Politi biler fra Mercedes. Men har hør av mange at de har en AMG også. En w202 C43 eller C36 AMG er det noe som vet om det er sant????

Der_G_010.jpg

De har Gelaendewagen ihvertfall hehe

Guest Michael Nielsen
Posted

Tror Asker & Bærum hadde (har?) W202 C280, og har også hørt om en W124 300 E sivil politibil. Men AMG? Tviler litt, skjønt UP har en Audi A6 4.2, så alt er vel mulig :)

Posted

Jeg vet at det er et firma i Horten som selger spesialutrustede ML 320 til politiet. Ellers så tviler jeg sterkt på at politiet skulle bruke skattepengene våre på AMG-styling. Skal de kjøre muskelbil, så tror jeg nok de går for noe litt mer diskret, som for eksempel Audien som Michael nevner. Hvor lang tid tror du det ville ta før "alle" kjente igjen en AMG-sivil politibil?

Guest topf
Posted

Faktisk har Autobahn-Polizei i Tyskland et fåtall Porsche 911 Turbo, i tilfelle de føler for å ta igjen de værste fartsynderne..........

Posted
Tror Asker & Bærum hadde (har?) W202 C280' date=' og har også hørt om en W124 300 E sivil politibil. Men AMG? Tviler litt, skjønt UP har en Audi A6 4.2, så alt er vel mulig :)[/quote']

Jeg har flere ganger sett en uniformert W202 i Bærum. Vet ikke hva slags motor det er i den, men den ser helt ordinær ut.

Posted
Jeg ble forbikjørt av en sivil w210 E 280 4-matic med blålys og sirener på her for en måneds tid siden... Blålysene var montert inne i grillen...

Også ga du ikke på og kjørte forbi igjen!!! :twisted: Du som har AMG og all tingen :lol:

Guest ///AMG power
Posted

ja men den jeg har hørt om er ikke sivil.

Guest PoorLeno
Posted

Har flere ganger sett en W202 uniformert politibil i Oslo Sentrum. Tviler på at det var en AMG... Skal se etter neste gang, men har ikke sett den bilen igjen på over ett år nå.

Guest Michael Nielsen
Posted

Oslo-politiet hadde W202 C180 en periode, men tror disse enten er avskaffet eller er flyttet til andre politidistrikt nå.

politibil.jpg

Apropos heftige utrykningskjøretøy - så en dokumentar om legevakt i Danmark, de hadde en BMW 540i touring. Hastighetsperra var fjernet... :D

Posted

Da holder jeg en knapp på "legevakta" under Formel 1 løpene. MB C 32 T AMG. Ellers så har man på Lillehammer et alternativ hvis ikke legevakta rekker frem. Dufseth's begravelsesbyrå har en E 320 T CDI Avantgarde med AMG-Hjul. Stilig transport på dn siste reise.

Guest Avantgarde
Posted
Da holder jeg en knapp på "legevakta" under Formel 1 løpene. MB C 32 T AMG. Ellers så har man på Lillehammer et alternativ hvis ikke legevakta rekker frem. Dufseth's begravelsesbyrå har en E 320 T CDI Avantgarde med AMG-Hjul. Stilig transport på dn siste reise.

de har en slik i jølster også. den er vel bare 270 og classic eller så var det elecance.

Guest ///AMG power
Posted

Det brukers jo 280 E 210 i ambulanse også

• 4 weeks later...
Guest ///AMG power
Posted

Der jaaaa...

Men vansklig å se om det er AMG

Guest C230 kompressor
Posted

hei

det går ihvertfall 1 stk uniformert C230 kompressor

:D i oslo.

slk230

Guest ///AMG power
Posted

hmmmm er ikke fronten på AMG litt anderledes....

Jeg sier ikked et at det er en AMG men men

• 1 month later...
Guest ///AMG power
Posted

CLpoliti.bmp

Tjaaa dehar en c140 ihvertfall :wink:

Guest AMG_BRABUS_CARLSSON
Posted

HAHAHAHHAHA

Kul bilde :D