Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ser at Erik Bjørvik (arr.) presiserer:

- Anser du deg selv som den " rutinerte " , (les ; kjørt mase før ) , så vil du ikke bli tilgodesett med kjøremulighet denne dagen.

( flere treff vil bli avholdt senere for den "vanlige " banekjøringen )

-Arrangører ordner dette på treffdagen med utvistelig avgjørelse :)

- Hjelmer vil bli tilgjengelig for utlån på dagen da vi vil ta med oss sånn ca 1-15 stk

- Bilen må kunne gå gjennom en enkel teknisk kontroll og veitrafikkloven gjelder på banen

-Deltakerne plikter å holde seg til arrangørs krav både med hensyn til kjøringen og sikkerhets-bestemmelser generelt.

Ved eventuelle spørsmål kan arrangør ringes på oppgitt tlf,nr.

Link til diskusjon på T4E forum

Normalt blir det tilstrekkelig med banetid for de som møter.

Lite trolig jeg blir klar til dette, fikk vite i går at jeg må vente noen uker før toppen min havner på arbeidsbenken.

Posted

Søren å... Hvorfor ligger sommerdekka mine hjemme i Kristiansand nå???!??!

Men har jo lyst å ta turen bort likevel for å se... Noen som kan fortelle veien sånn enkelt og greit?  8)

Posted

Søren å... Hvorfor ligger sommerdekka mine hjemme i Kristiansand nå???!??!

Men har jo lyst å ta turen bort likevel for å se... Noen som kan fortelle veien sånn enkelt og greit?   8)

Kjør til kysten, drei sørover.

Posted

Og det sier en som skylder på dårlig tid..ungkar og spellemane som har dårlig tid..... 8) :wink:

Jeg vil ikke, ferdig med det, ingen unskyldning, ingen bortforklaring, bare helt enkelt og greit, vil ikke nå, tar det igjen senere.... :wink:

Men må si en ting, at når Mr.T tok turen utpå i fjor så virket det fristende.... :P

Posted

Og det sier en som skylder på dårlig tid..ungkar og spellemane som har dårlig tid..... 8) :wink:

Jeg vil ikke, ferdig med det, ingen unskyldning, ingen bortforklaring, bare helt enkelt og greit, vil ikke nå, tar det igjen senere.... :wink:

Men må si en ting, at når Mr.T tok turen utpå i fjor så virket det fristende.... :P

Hva mer skal til for at du hopper ned fra gjerdet ?

Posted

Ikke mye, ikke mye Mr.T.... :P

Bilen er helt i orden, og det er ingenting som "hindrer" meg, men jeg må bare ta "spranget" og begi meg ut på det...... :lol:

Posted

Dårlig unskyldning å skylde på feil dekk.... :lol: :wink:

ØØøøhh.. Bilen henger som klister på veien med 18" vinterdekkene også... meeeennn.. Det var jo for å være LITT mer harry og rånete, at jeg ville hatt 20" chrome-hjula her nå... :)

UANSETT - er IKKE aktuelt å kjøre på banen med den bilen nå... Skulle bare stått fint oppstilt og slappet av.. He he

Posted

skal være klar til tirsdag 28. mars ? :D

tar nok turen ut..

Du ser nok meg der ute også da!!  8)

Posted

Humh, har visst blingset igjen - har jo en hel måned på meg jo  :lol: Kanskje banedekkene blir klare innen den tid :wink:

Hvorfor snakker dere om 28.mars også??

Øøøhh.. Jeg var tydeligvis ikke helt på nett, da jeg svarte angående tirsdag 28. mars i går.. Jeg vet sannelig ikke hvorfor denne datoen ble trukket inn...

GEORGE??! WHY!

Posted

He, he...der ser dere, jeg følger ikke med i det hele tatt, jeg trodde det var nå på søndag.... :shock: :shock:

Går rundt med hodet under armen, bokstavelig talt...... 26 Mars...hhhmm skal se om vi ikke kan legge dette inn i kalenderen..... :P 8)

Posted

for Sven var jo helt på tur.. så lurte på om han skulle være klar med oppgaven til TIRSDAG 28. MARS ELLER TIRSDAG 28. FEBRUAR... må dere klare å se litt sammenheng i trådene her  :lol: MEN KOMMER NOK PÅ RÅNETREFFET DEN 26. MARS.. sånn er det klart nå ?  :naka:

Posted

for Sven var jo helt på tur.. så lurte på om han skulle være klar med oppgaven til TIRSDAG 28. MARS ELLER TIRSDAG 28. FEBRUAR... må dere klare å se litt sammenheng i trådene her  :lol: MEN KOMMER NOK PÅ RÅNETREFFET DEN 26. MARS.. sånn er det klart nå ?  :naka:

TAKK for oppklaringen.. Da var jeg på nett igjen.. :)