Guest BIMMER_BOY Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Hei. jeg lurte på om skjermer fra en clk w209 kan tilpasses til å passe en w203 sedan. kan noen gi meg et svar på dette. har funnet noen skjermer som jeg liker veldig godt, men de lages ikke til w203 Quote
Alexander Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Alt er mulig for den som har penger. Er det noen spesielle styling skjermer det her? Jeg vil anbefalle deg å ta kontakt med en oppretter som kanskje har peiling på slikt. F.eks. SOS Biloppretting på Kløfta. Han er utrolig dyktig og Mercedes-mann på sin hals. Quote
Guest BIMMER_BOY Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Alt er mulig for den som har penger. Er det noen spesielle styling skjermer det her? Jeg vil anbefalle deg å ta kontakt med en oppretter som kanskje har peiling på slikt. F.eks. SOS Biloppretting på Kløfta. Han er utrolig dyktig og Mercedes-mann på sin hals. Tenkte å ta kontakt med en biloppretter, men da hadde jeg heller bedt ham å bygge på de gamle skjermene til bilen. men ville bare sjekke om det er mulig da. men skal garantert ta kontakt med SOS Biloppretting. har du nr til han eller? Quote
Alexander Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 men skal garantert ta kontakt med SOS Biloppretting. har du nr til han eller? Nei, men det finner du lett... Quote
Guest BIMMER_BOY Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 men skal garantert ta kontakt med SOS Biloppretting. har du nr til han eller? Nei, men det finner du lett... Fant det SOS Biloppretting AS Myrvangv. 6 2040 Kløfta 63 98 04 90 Quote
CHARLIE Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Hei. jeg lurte på om skjermer fra en clk w209 kan tilpasses til å passe en w203 sedan. kan noen gi meg et svar på dette. har funnet noen skjermer som jeg liker veldig godt, men de lages ikke til w203 Fikk du tak i felger til Clken?? Quote
Guest BIMMER_BOY Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Hei. jeg lurte på om skjermer fra en clk w209 kan tilpasses til å passe en w203 sedan. kan noen gi meg et svar på dette. har funnet noen skjermer som jeg liker veldig godt, men de lages ikke til w203 Fikk du tak i felger til Clken?? heisann. så du husker meg. det var vel felger til en w208 jeg skulle hatt. var ganske gal etter MAE felga. men ble ikke dem. har bestilit HRE felger fra usa. håper de kommer snart. husker ikke en hvilken mod det var da, var en venn av meg som skulle ha dem. skal bestille MAE felger fra usa snart, som skal på S-klassen hans Quote
Sven Håkon Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Med mindre du har en C55 passer ikke skjermene fra C209.. Quote
Recommended Posts