Jump to content

Bilder fra treff og stevner +++

Recommended Posts

Posted

Jeg savner veldig en egen bildeportal under MBEntusiastklubb-sidene, hvor alle "offisielle" bilder fra treff og stevner, legges ut..  (Jeg er lei av å promotere ASCONA-sidene til Frode Strand... www.ascona.no/bil/gol2005  He he...)

Hadde ikke det vært en idé dere?  Lagt en egen "portal" (Treff-bilder?) på linje med Diskusjonsforum, Lokallag - under Hovedmenyen på sidene våre...?

Posted

Bra.. vi skal få laget en sånn..

Flottings! :)

Nå har forøvrig den bærbare kommet i hus, Bjørn.. Så nå er det bare å sende over info til meg på mail (iht samtalen), så skal jeg se hva jeg kan gjøre videre... :)

Posted

Kriteriet bør kanskje være at bildene blir sendt til en person - som får ansvaret for å legge dem ut.. Men sensurere skilt-nr...

Eller skal vi kunne legge dem ut på eget initiativ?

Posted

Personlig ser jeg ikke helt vitsen med å sladde registreringsnummeret på bilbildene. De fleste på medlemmenes biler f.eks. har jo navnet sitt der og det sparer jo disse kroppene (som eventuelt har skumle planer) for hele detektivarbeidet med å lokalisere hvor bilene "bor". Selv gidder jeg ikke å sladde dem hvertfall. Hvis dere er redde for dette må dere ikke legge ut fullt navn i så fall. Tror denne "frykten" er sterkt overdrevet.

Posted

Jeg savner veldig en egen bildeportal under MBEntusiastklubb-sidene, hvor alle "offisielle" bilder fra treff og stevner, legges ut..  (Jeg er lei av å promotere ASCONA-sidene til Frode Strand... www.ascona.no/bil/gol2005  He he...)

Øhy, noe gæli med sidene mine?? :-)

Når det er sagt, så tok jeg en kopi av hele bildegalleriet fra gol og sendte til Bjørn. Dette var ikke lenge etter landstreffet. Meningen var at de skulle bli lagt på hjemmesiden, men det har altså ikke skjedd.

En egen bilde-seksjon burde være en selvfølge.

Posted

Jeg går ut fra at det blir orden på både dette og annet nå snart. Såvidt jeg forstår skal det nå bli mulig for flere å legge opp nytt stoff på hjemmesidene. Jeg har også foreslått at vi legger artikler fra MB-Tidende ut på nett etterhvert.

Nettsidene bør brukes aktivt for å spre informasjon både til medlemmene og de som vurderer å bli det.

Posted

Jeg er enig med Geggi angående sladding av bilnr. Synes bare det ser teit ut å sladde bilnr. Folk med "skumle hensikter" finner bilene de interesserer seg for likevel, blir bare bittelitt mer arbeid og litt mer spennende. Ja, jeg ble frastjålet felgene mine. De hadde 99,9 % sikkert forsvunnet likevel om jeg hadde prøvd å holde bilnummeret hemmelig.

Posted

Kanskje ikke om du hadde skrevet full adresse i avataren din :lol:

Selv om du ikke har oppgitt adressen din er det en enkel sak å finne ut hvor du bor :P

Posted

He, he der ser du, med dagens nett så tar det ca 2min å finne ut hvor evt en bil er, eller eier er bosatt..... :P

Jeg har vurder å sette høyspent på bilen, evt 1000V, slik at de som tar i bilen får en skikkelig karamell, det hadde vært sinnsykt gøy.... :lol:

Jeg synes det er betryggende med alarm og at bilen står 5m fra mitt soverom, ikke det at felgene mine er så veldig intressange men jeg er vel ihvertfall litt sikret når det gjelder innbrudd.... :P

Posted

Kanskje ikke om du hadde skrevet full adresse i avataren din :lol:

Selv om du ikke har oppgitt adressen din er det en enkel sak å finne ut hvor du bor :P

Faktisk ENDA lettere enn jeg trodde å finne frem :shock: :shock: :shock: Du ble nok litt lam.....eh...lang i fjeset du oxo nå Tron Erik :o :o :o

Posted

Du, jeg er kanskje mye rart, men dum er jeg ikke! Klart jeg viste at det der er meget lett. Jeg har ikke hemmlig nummer, så det der klarer sønnen min på fire! Men det er da heller ikke noe vits i å legge all info i hendene til kjeltringer heller. Det blir nesten det samme som å drite i å låse bilen det. Det er jo bare å smashe ruta så er bilen åpen. Det blir "litt" mer jobb for tyven, men han for det som han vil uansett. Jeg låser bilen, og jeg legger ikke ut adressen min på et forum. Det er det visst andre som finner interesse av.

Posted

He, he der ser du, med dagens nett så tar det ca 2min å finne ut hvor evt en bil er, eller eier er bosatt..... :P

Jeg har vurder å sette høyspent på bilen, evt 1000V, slik at de som tar i bilen får en skikkelig karamell, det hadde vært sinnsykt gøy.... :lol:

Jeg synes det er betryggende med alarm og at bilen står 5m fra mitt soverom, ikke det at felgene mine er så veldig intressange men jeg er vel ihvertfall litt sikret når det gjelder innbrudd.... :P

Men allikevel sladder du skiltene på bilen din!

Posted

Ja, jeg kan for så vidt være enig med dere angående den sladdingen!

Men jeg håper uansett at det ikke er lenge til vi får en egen Bilde-portal.. Så får vi se hva slags løsning den blir med...

Posted

Vel, vel.. Aldri si aldri.. Hørte jo om den karen som var nabo med POLITISTASJONEN faktisk, og som ble frarøvet hele j&/%# bilen!! Den stod forøvrig rett uttafor soveromsvinduet hans... Og han hadde alarm og diverse "snacksy" tilbehør...

Posted

Charlie, å finne frem til deg er jo enklest av alt siden du har ALT i signaturen din   :shock:

Snakker om å blottlegge hele seg selv da.. He he

Posted

Hva med noen nudepics av deg i helfigur, Charlie?  :lol:

Ja, ikke det at jeg har noen interresse av det altså..... :oops:

(Den kom kanskje litt feil ut....)

Posted

Hva med noen nudepics av deg i helfigur, Charlie?  :lol:

Eh..... :scratch:

Eg hb isje du har oppfatta mg feil :shock:. Eg e lykkelig gifte md ei dama, altså!!!!!

Klart eg konne jo lagt ud et par nudepics av mg, men eg e redde du aldri ville følt dg så n mann igjen ittepå :lol: :lol: :lol:

Posted

Charlie, å finne frem til deg er jo enklest av alt siden du har ALT i signaturen din   :shock:

Er ikke det kjekt da, George?? Da blir det jo lettvint hvis du en gang skal innom meg :lol: :lol: