Guest 1134 Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Noen som har erfaring ang lakkering og pollering av felger hos dem? Tenker på resultat. Fikk et tilbud på 1000,- pr felg. Da var det med sliping av kant, fjerning av gammel klarlakk, høyglanspollering og ny lakk. Quote
Alexander Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Dette er jeg interessert i også! 1000 pr. felg hørtes ikke så galt ut hvis resultatet blir bra! Hvordan er det med retting av felger med kast i? Fikk du noe tilbud på det? Quote
Guest 1134 Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Hvordan er det med retting av felger med kast i? Fikk du noe tilbud på det? Nei kun oppussing og pollering ja.. Sjekket felgene i maskin i høst for både kast og bulker, de var 100% enda.. Quote
Bjørn Mohn Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Jeg har hatt felgene mine der og ble kjempefornøyd! Har også en kompis som hadde sine felger der og ha og ble fornøyd. Jeg kan anbefale dem! Quote
Alexander Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Jeg har hatt felgene mine der og ble kjempefornøyd! Har også en kompis som hadde sine felger der og ha og ble fornøyd. Har vi ikke en avtale med dette firmaet? Mener å huske det, men jeg finner ingenting... Jeg må levere inn de orginale AMG felgene jeg bruker på vinteren. Jeg har kast i en felg + at alle trenger ny lakk. Quote
Bjørn Mohn Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Joda, Sarpsborg karosseri verksted er samarbeidspartner med klubben. (skal stå bade på websiden vår og i MB Tidende) Quote
Alexander Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Joda, Sarpsborg karosseri verksted er samarbeidspartner med klubben. (skal stå bade på websiden vår og i MB Tidende) Jeg finner det pokker ikke, men det spiller ingen rolle for min del. Jeg vet jo om det! Quote
Bjørn Mohn Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Hmm, nei du har rett... Ser ut til at alle de landsdekkende er blitt borte i omleggingen av siden. Men i alle fall om noen skulle være i tvil, Sarpsborg Karosseri Verksted ER samarbeidspartner med MB Entusiastklubb. Quote
Sven Håkon Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Når vi er inne på samarbeidspartnere; Klubben bør gå gjennom listene og luke ut eventuelle bortfall.... Quote
Olav Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Og når dere samtidig er nedover og leverer eller henter felger er dere hjertelig velkommen innom hos meg på en kaffekopp. Quote
Recommended Posts