Alexander Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 19-20 august – Vallåkra treffet i Sverige v/Helsingborg Det er en tradisjon for at en gjeng fra lokallag Oslo drar nedover for å være med på dette treffet. Vallåkra treffet startet egentlig som et Volvo treff, men har utviklet seg til å omfatte alle bilmerker og er i dag skandinavias største biltreff. Hovedutstillingen for oss med personbiler er på søndag. Lørdagskvelden tilbringes i Helsingborg sentrum hvor man får se den største annsamlingen av rånere man noen gang får se! Eventuell samkjøring må vi komme tilbake til. Quote
CHARLIE Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Nei takk! Får holde med de 3 heftigste treffene iår tenker jeg :lol: Quote
Alexander Posted February 20, 2006 Author Posted February 20, 2006 Nei takk! Får holde med de 3 heftigste treffene iår tenker jeg :lol: Vallåkra er heftig som faen det. Egentlig et kulere biltreff det enn Skokloster. Særlig pga lørdagskvelden i Helsingborg. Det tar HELT av!! Quote
Alexander Posted February 20, 2006 Author Posted February 20, 2006 Vallåkra er ikke noe reint MB treff da, så sånn sett så er skokloster fetere. Quote
CHARLIE Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 JEPP!! Satser på det Jeg er jo ikke interessert i å se på noe annet enn piker, felger og Mercedes Benz alikevel :lol: Quote
Alexander Posted February 20, 2006 Author Posted February 20, 2006 JEPP!! Satser på det Jeg er jo ikke interessert i å se på noe annet enn piker, felger og Mercedes Benz alikevel :lol: Har du lyst til å se damer er IKKE skokloster stedet, for å si det litt forsiktig... Quote
CHARLIE Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 Er det mer sånn "Blue Oyster Club"- aktig??? Quote
Alexander Posted February 20, 2006 Author Posted February 20, 2006 Er det mer sånn "Blue Oyster Club"- aktig??? Hmm. Når jeg tenker på Blue Oyster Club tenker jeg på et knallbra heavy metal band... Men de heter vel Blue Oyster Cult? Husker ikke... Quote
CHARLIE Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 Spiller ikke noe rolle, bare det er masse feite MBer der :lol: Quote
CHARLIE Posted July 9, 2006 Posted July 9, 2006 Har du lyst til å se damer er IKKE skokloster stedet, for å si det litt forsiktig... Vel, Alex. Var ikke så ille. Kom noen frekke unge damer oxo på treff, bl.a. i en taxiforlenget W123 :lol: Quote
Alexander Posted July 9, 2006 Author Posted July 9, 2006 Vel, Alex. Var ikke så ille. Kom noen frekke unge damer oxo på treff, bl.a. i en taxiforlenget W123 :lol: Det er helt rått! Bilder? (Av bilen selvsagt...) Quote
FrodeS Posted July 10, 2006 Posted July 10, 2006 Vel, Alex. Var ikke så ille. Kom noen frekke unge damer oxo på treff, bl.a. i en taxiforlenget W123 :lol: Det er helt rått! Bilder? (Av bilen selvsagt...) Litt off topic, men la gå. (ikke mine bilder) bilen : litt av "interiøret" : -bilen- så relativt sliten ut, og var gått 970.000 km. De som var med så ikke slitne ut. Quote
Ms V-max Posted July 23, 2006 Posted July 23, 2006 Da begynner Vallåkra å nærme seg!! Avreise er satt til FREDAG 18 AUG!! Vi tar en overnatting i Gøteborg på vei ned, og jeg har foreløpig booket 6 dobbeltrom* på SPAR HOTELL, GÅRDA, som ligger meget sentralt med gode parkeringsmuligheter. For de av dere som ønsker å booke rom selv er tlf: +46 31-752 03 00 http://www.sparhotel.se/ I forbindelse med treffet 19-20 aug. har jeg booket 6 dobbeltrom på RADISSON SAS GRAND HOTEL, som ligger meget sentralt i Helsingborg med eget p-anlegg. For de av dere som booker selv er tlf: +46 42-38 04 00 http://www.radissonsas.com I fjor tok et par av gutta båten hjem i stede for å kjøre, ta kontakt med meg eller Ronnie hvis dette høres interessant ut så vi får lagt inn en felles bestilling!! *Foreløpig har jeg booket rom til Inge, Jørn, Ronnie, Meg, Arne og Bjørn. Eivind, Frode, Kjetil, Charlie, Jhonny, Ivar, Alexander, Frank, Condor.....skal jeg bestille til dere?! Quote
CHARLIE Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 Eivind, Frode, Kjetil, Charlie, Jhonny, Ivar, Alexander, Frank, Condor.....skal jeg bestille til dere?! Takker for tilbudet, men må dessverre takke nei. Jeg har akkurat begynt på jobb igjen da. Kan ikke be om fri rett etter 4 ukers ferie Quote
Olav Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 Eivind, Frode, Kjetil, Charlie, Jhonny, Ivar, Alexander, Frank, Condor.....skal jeg bestille til dere?! Takker for tilbudet, men må dessverre takke nei. Jeg har akkurat begynt på jobb igjen da. Kan ikke be om fri rett etter 4 ukers ferie Æsj, må være noe dritt med "ordnede arbeidsforhold" Quote
Guest 1042 Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Da begynner Vallåkra å nærme seg!! Avreise er satt til FREDAG 18 AUG!! Vi tar en overnatting i Gøteborg på vei ned, og jeg har foreløpig booket 6 dobbeltrom* på SPAR HOTELL, GÅRDA, som ligger meget sentralt med gode parkeringsmuligheter. For de av dere som ønsker å booke rom selv er tlf: +46 31-752 03 00 http://www.sparhotel.se/ I forbindelse med treffet 19-20 aug. har jeg booket 6 dobbeltrom på RADISSON SAS GRAND HOTEL, som ligger meget sentralt i Helsingborg med eget p-anlegg. For de av dere som booker selv er tlf: +46 42-38 04 00 http://www.radissonsas.com I fjor tok et par av gutta båten hjem i stede for å kjøre, ta kontakt med meg eller Ronnie hvis dette høres interessant ut så vi får lagt inn en felles bestilling!! *Foreløpig har jeg booket rom til Inge, Jørn, Ronnie, Meg, Arne og Bjørn. Eivind, Frode, Kjetil, Charlie, Jhonny, Ivar, Alexander, Frank, Condor.....skal jeg bestille til dere?! Tror ikke jeg tør å reise så langt alene altså... Hvem kan jeg eventuellt dele rom med? hvor mange penger kommer overnatting på? Quote
CHARLIE Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 ....Hvem kan jeg eventuellt dele rom med? ...er dette et slags sjekke-triks?? :lol: Quote
Guest 1042 Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Fant ut litt av meg selv.. 2*dobbeltrom (2 overnattinger - halvparten av prisen på dobbeltrom) og inngangsbillett på 2 dager vil komme på rundt omkring 1300-1500 avhengig av kurs på norske olje-$. bruker vel ikke lange tiden ned til gøteborg? ikke fra kongsvinger iallefall. 4-5 timer? Quote
Ms V-max Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Stemmer bra det! Jeg reiser via Chattaberg, så du kan henge deg på meg hvis du vil. Quote
Guest 1042 Posted July 29, 2006 Posted July 29, 2006 hmm.. må bearbeide lederen i den lille bedriften kalt husholdning her.. Om det blir tur nedover på meg, så blir det vel mest sannsynlig som passasjer med noen. Noen frist for påmelding her? Quote
Condor Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 Hei igjen... og takk for sist på Rudskogen. Jeg får dessverre ikke mulighet til å være med på dette. Søsteren min vil at jeg skal være fadderen for ungen hennes som skal døpes denne søndagen. Mandagen drar jeg på en ukes opphold på...hm---- leirskole nede i Brevik............... Quote
IAD Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 Hei, Er det avtalt noe treffsted og avreisetidspunkt for fredagen enda? Quote
Ms V-max Posted August 14, 2006 Posted August 14, 2006 Da er avreise satt til kl 14.30 på Shell på Mortensrud Totalt 8 biler og 14 personer + et par som kommer etter på lørdag. Dette blir bra! Quote
FrodeS Posted August 15, 2006 Posted August 15, 2006 Da er avreise satt til kl 14.30 på Shell på Mortensrud Totalt 8 biler og 14 personer + et par som kommer etter på lørdag. Dette blir bra! Jeg blir ikke med denne gangen, desverre. Ta masse bilder !!! Quote
Recommended Posts