Jump to content

Recommended Posts

• 2 months later...
Posted

Hei alle medlemmer. Nå er sesongen snart klar. Til neste helg er det landstreff og håper at alle som har mulighet har meldt seg på og at alle ferdig med bilene sine og at alle deler som er bestillt er ankommet. Vet at det er flere som venter på deler for tiden. Helga etter landstreffet 3. juni er det en dag på stripa på Gardermoen. Det er bare å melde seg på. www.bilsport.se. Jo flere som melder seg på har vi mulighet for at det blir egen klasse for Mercedes. Det er noen av oss i Oslo som har tenkt seg tid. Plass til oss er ordnet. Håper at så mange som mulig kan komme slik at vi får vist oss fram.

Mvh, Arne

Posted

Da har jeg meldt meg på... 8)

Melder man seg på for å kjøre, eller må man det bare for å komme og glana?

Tro om det er noen egen klasse for dieselbiler på min. 14 år ?

Posted

Da det er hele helga så trenger mann ikke kjøre på lørdag for å kjøre på søndag.

Da kjører du bare på den ene siden med "test"merke i ruta. Tid får du uansett.

Posted

8) Hei

Var der i dag (lørdag) og det var kjempe fine forhold der oppe for kjøring. Vi var  8-9 biler fra Oslo avdelingen og stilte ut pluss 2 som kjørte.

Overaskende lite publikum egentlig i forholdt til før når jeg har vært der. men det er helt greit for da er det lett og se godt og litte trengsel om plassene.

8) Max. R

Posted

Hvis det var noen som tok bilder så send de til Frode slik at han får lagt de opp på bildeserveren sin!

Noen må skrive en artikkel til MB Tidende også...

Selv så var jeg hjemme og passet dattera mi i dag. Rakk en hel del, skrudde i ca 500 skruer i verandaen (endelig ferdig), vasket hele huset, ryddet bort klær, oppdaterte hjemmesidene våre ++.

Hadde egentlig vært kulere å vært på Gardermoen... ;)