Alexander Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 3. juni – En dag på stripa på Gardermoen Vi var ikke med på dette i fjor, skal vi ha comeback i år? Quote
Olav Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Skal vi ha kappkjøring fra Olavsgård og oppover nå også? Quote
Alexander Posted February 22, 2006 Author Posted February 22, 2006 Skal vi ha kappkjøring fra Olavsgård og oppover nå også? Jeg lurer på om vi ikke skal prøve å holde fartsgrensene denne gangen... Quote
ARS Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Hei alle medlemmer. Nå er sesongen snart klar. Til neste helg er det landstreff og håper at alle som har mulighet har meldt seg på og at alle ferdig med bilene sine og at alle deler som er bestillt er ankommet. Vet at det er flere som venter på deler for tiden. Helga etter landstreffet 3. juni er det en dag på stripa på Gardermoen. Det er bare å melde seg på. www.bilsport.se. Jo flere som melder seg på har vi mulighet for at det blir egen klasse for Mercedes. Det er noen av oss i Oslo som har tenkt seg tid. Plass til oss er ordnet. Håper at så mange som mulig kan komme slik at vi får vist oss fram. Mvh, Arne Quote
FrodeS Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Da har jeg meldt meg på... Melder man seg på for å kjøre, eller må man det bare for å komme og glana? Tro om det er noen egen klasse for dieselbiler på min. 14 år ? Quote
Thor-Egil Andersen Posted May 21, 2006 Posted May 21, 2006 Det velger du selv... bare utstiling, eller kjøre på bane også... Jo fler som melder seg på til utstilling, jo større er sjansen for at vi får egen klasse for MB. Ikke noe å lure på, bare å melde seg på... Quote
Alexander Posted May 21, 2006 Author Posted May 21, 2006 Sjekk kalenderen før dere lager nye tråder her, det eksisterer allerede en tråd om Gardermoen: http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=8635.0 Quote
Tor Anton Posted May 24, 2006 Posted May 24, 2006 Da det er hele helga så trenger mann ikke kjøre på lørdag for å kjøre på søndag. Da kjører du bare på den ene siden med "test"merke i ruta. Tid får du uansett. Quote
Kjetil Halvorsen Posted May 30, 2006 Posted May 30, 2006 Da er jeg påmeldt, dog ikke på stripekjøring. Tar vel med hjelmen hvis man skulle få "ånden" Står dog ikke noe på bilsport sidene om begge dager, kun program for lørdag. Quote
Johnny Antonsen Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Hei Var der i dag (lørdag) og det var kjempe fine forhold der oppe for kjøring. Vi var 8-9 biler fra Oslo avdelingen og stilte ut pluss 2 som kjørte. Overaskende lite publikum egentlig i forholdt til før når jeg har vært der. men det er helt greit for da er det lett og se godt og litte trengsel om plassene. Max. R Quote
Alexander Posted June 3, 2006 Author Posted June 3, 2006 Hvis det var noen som tok bilder så send de til Frode slik at han får lagt de opp på bildeserveren sin! Noen må skrive en artikkel til MB Tidende også... Selv så var jeg hjemme og passet dattera mi i dag. Rakk en hel del, skrudde i ca 500 skruer i verandaen (endelig ferdig), vasket hele huset, ryddet bort klær, oppdaterte hjemmesidene våre ++. Hadde egentlig vært kulere å vært på Gardermoen... Quote
Recommended Posts