Jump to content

29. april-1. mai - Motorfestivalen 2006, Sted: Hellerudsletta

Recommended Posts

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Noen som er interesserte i å stille opp her? Hvilken festival eller stevne var det i fjor som var "mislykket" - dårlig publikumsoppmøte og dårlig "program"?

Denne helgen (fredag 28. / lørdag 29.) var(/er) den ene helgen hvor jeg vurderer promoteringstreff i Kristiansand...

Posted

Jeg skal på motorfestivalen i år også, så jeg håper noen fra MBE kan stille ut og representere klubben også i år.

Hadde kanskje vært fint om noen andre en Ingen stiller ut denne gangen... Er jo så mange andre fine Mb'er i MBE.

Posted

Det er bare å kontakte Geir, han er treffansvarlig. Send en mail på geir@mbentusiastklubb.com og meld din interesse.  Kriterier for å stille, er at bilen kan stå der fra torsdag kveld til søndag kveld og at eieren er tilstede på utstillingsdagene samt være med på å rigge opp/ned stand'n.  Mer info får dere av Geir.

Posted

Er det ikke et treff område utenfor hvor alle kan stille ut bilene i år?

Hadde jo vært fint å fått samlet noen biler, det trekker selvsagt mere oppmerksomhet en vist kun noen få er representert.

Posted

Klubben stiller inne i år som i fjor. Da det var ganske vellykket. Se ny tråd for info.

Er det ikke glupt å bruke denne tråden siden man da samler all informasjonen og det er denne tråden det er linket til fra kalenderen?

Posted

Nå er det tid for utstillinger igjen. Og den 29 april starter Motorfestivalen. MBE klubben vil stille innendørs. Vet ikke hvor stor plass vi får enda men regner med å få plass til 2-3 biler. Så vil du stille ut bilen din, er det bare å si i fra. Som nevnt er det noen kriterier for å stille ut bilen, Bilen må kunne stå der fra fredag 28 april til kvelden 1 mai. du som stiller må være med å rigge opp\ned standen, og være på standen under utstillingen.

Så send meg en mail om du vil være med, gjerne med bilde av bilen.

Åpnings tider MOTORFESIVALEN:

Lørdag  29 april  10-19

Søndag 30 april  10-19

Mandag  1 mai    10-18

Priser:

Voksen                        150,-

Barn mellom 10-14 år    60,-

Barn under 10 år          GRATIS

Parkering                        50,-

HÅPER VI MØTES :)

Ta kontakt på e-mail

geir@mbentusiastklubb.com

Geir Normann

Treffansvarlig

Posted

Hvis noen virkelig har lyst til å få stilt ut bilen sin så er jo dette en fin

mulighet. Husk at det ikke bare er biler med styling o.s.v. Hvis noen her en

fin orginal bil så er jo det like morsomt å stille ut.

Posted

Hva med f.eks. 560en til Jørn Flemming? CLen til Jørn, eller SLen din Ronny? Kanskje 300TEen til Thor-Egil?

Jeg og Jørn er faktisk de eneste som har sagt oss villige så langt.

Hadde vært tøft med en SEC der ja.

Posted

Hva med f.eks. 560en til Jørn Flemming? CLen til Jørn, eller SLen din Ronny? Kanskje 300TEen til Thor-Egil?

Jeg og Jørn er faktisk de eneste som har sagt oss villige så langt.

Hadde vært tøft med en SEC der ja.

Hadde vært kult med en SEC ja, men Jørn Flemming sin 560 er en SEL og det er enda kulere! I hvertfall hvis du spør meg...

• 1 month later...
Posted

Står så tidligere i denne tråden ihvertfall + på kalender....

Jævla dårlig gjort å lage _2_ sider i tråden når jeg bare leser den siste. :-)

Takk. Det ble litt klarere nå  8)

Posted

Det har vært veldig dårlig oppsluttning rundt Motorfestivalen. Kun 2 som har sagt seg villige til å stille biler. Håper at det er noen som kan være med å stå på standen til MBE å hjelpe til med å værve nye medlemmer og pleie de som allerede er medlemmer. Vi trenger all den hjelpen vi kan få. Gi beskjed til Geir på tlf. 91711456 eller Bjørn på tlf. 41306467. Veldig synd at det er den samme gjengen som stiller opp hvert år. Her trengs det skjerpings :x

Posted

Det har vært veldig dårlig oppsluttning rundt Motorfestivalen. Kun 2 som har sagt seg villige til å stille biler. Håper at det er noen som kan være med å stå på standen til MBE å hjelpe til med å værve nye medlemmer og pleie de som allerede er medlemmer. Vi trenger all den hjelpen vi kan få. Gi beskjed til Geir på tlf. 91711456 eller Bjørn på tlf. 41306467. Veldig synd at det er den samme gjengen som stiller opp hvert år. Her trengs det skjerpings :x

Uten at det hjelper så mye akkurat nå, burde ikke slikt vært trykket i medlemsbladet?

Desverre har jeg ikke anledning nå til helga, ellers skulle jeg gjerne blitt med på stand en dag eller to.

Hva med å ta opp dette på Gjøvik i kveld? Kanskje noen som har lyst til å stille.

Hvor mange biler er det plass til?

Posted

Tragisk at ikke flere vil være med på dette. Rekker ikke å få bilen min ferdig, ellers kunne jeg stilt om det var ønskelig.

Var mere respons før, da vi sto ute og viste oss frem, og ikke absolut skulle være inne.. Selv mener jeg det beste hadde vært en kombinasjon av dette. Noen kunne vært ute mens en eller 2 biler var inne.