Guest 2271 Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Her er innbydelsen fra Stavanger-avdelingen til Stjerneløpet 2006 på Karmøy: http://www.mercedesklubben.no/invitasjoner%20stjernelopet/2006/Innbydelse%20Stjerneløpet%202006.pdf VEL MØTT!! Quote
Mr. Nygård Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Her er påmeldingsskjema http://norwegen.mercedes-benz-clubs.com/documents/InnbydelseStjernelopet2006norsk.pdf Quote
Frode Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Bet merke i dette som stod på siden til MBKN.......begynner de å bli senile hele gjengen... Vi er en av Norges største merkeklubber, for tiden teller vi rundt 1700 medlemmer, og antall medlemmer har økt jevnt i alle år. Klubbens formål er å hjelpe medlemmene med å oppspore, registrere, erverve, restaurere og bevare Mercedes-Benz motorkjøretøyer av klassiske årganger samt forgjengere. Som medlem av klubben får du tilsendt Medlemsnytt 9 ganger i året, her finnes informasjon om kjøp og salg, pressemeldinger fra Mercedes-Benz, her kunngjøres også aktivitetene til de forskjellige avdelinger. Vi er en av Norges største merkeklubber, for tiden teller vi rundt 1700 medlemmer, og antall medlemmer har økt jevnt i alle år. Quote
Geggi Posted March 21, 2006 Posted March 21, 2006 Hehe, enten er de senile, eller så mener de vel at en god ting kan ikke gjentas for ofte Quote
Hauk Posted March 23, 2006 Posted March 23, 2006 Hehe, enten er de senile, eller så mener de vel at en god ting kan ikke gjentas for ofte Quote
Jens Honoré Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 JA JA......................! Så va der en liten trykkfeil. Quote
Jens Honoré Posted April 25, 2006 Posted April 25, 2006 Vil bare minne om påmelding innen 1 Mai Quote
Mr. Nygård Posted May 30, 2006 Posted May 30, 2006 Hvem fra MBE deltar? SIV, SANDRA og CHARLIE :D Thomas m/fam. Quote
Hauk Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Meg og mine er ikke påmeldt, men tar nok turen opp for å se litt, tenker jeg. Lurer på å ta med telt og finne en plass og slå oss til ro. Datteren min er blitt hekta på Mercedes. 8) 8) Blir fire år i juli!!!!! Må jo følge henne opp. Quote
CHARLIE Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Hvem fra MBE deltar? Pleier ikke du oxo å delta på de fleste MB treffene??? :-k :-k :-k :-k :-k :-k Quote
Geggi Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Vet ikke om jeg får det til likevel..... Jeg hadde planer om å reise opp, men får besøk fra 2 damer som vi ble kjent med på F1 Hockenheim ifjor. Quote
CHARLIE Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 Vet ikke om jeg får det til likevel..... Jeg hadde planer om å reise opp, men får besøk fra 2 damer som vi ble kjent med på F1 Hockenheim ifjor. Kan du ikke bare si det rett ut, Geggi??? Du har fått "TREFF-FOBI" :lol: Quote
Mr. Nygård Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 Da er coupéen klar for nye oppdrag. Bilen er klar for tur til Karmøy, og bare noen timer på arbeid nå, så er det av gåre ennå lenger vestover (nordover)... Synd at ikke flere MBE-ere vil være med, men for de i nærheten er det mulig å ta en dagstur til Karmøy for å titte på livet... Quote
CHARLIE Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 Da er coupéen klar for nye oppdrag. Bilen er klar for tur til Karmøy, og bare noen timer på arbeid nå, så er det av gåre ennå lenger vestover (nordover)... Synd at ikke flere MBE-ere vil være med, men for de i nærheten er det mulig å ta en dagstur til Karmøy for å titte på livet... Vi reiser fra Klepp ca 09:30-09:45!!! Vi har med oss Roger Undheim og hans strøkne 300 CE-24v. Hvis du får det til Thomas, så kan vi avtale møteplass for å kjøre sammen til Haugesund!!!! Evt. RING :) Quote
Mr. Nygård Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Coupeen fikk ytterligere 35 mil i helga. En strålende helg med mye fine biler. Charlie og jeg tok bilder, slik at det kommer noen glimt fra treffet i løpet av kort tid. Quote
Mr. Nygård Posted June 14, 2006 Posted June 14, 2006 Her er noen bilder som jeg tok http://www.eurofoto.no/show_album.php?aid=1139146 Quote
Mr. Nygård Posted June 14, 2006 Posted June 14, 2006 Her er noen bilder som Charlie tok http://www.eurofoto.no/show_album.php?aid=1139147 Quote
Olav Posted June 14, 2006 Posted June 14, 2006 Flotters. godt å se at gamlebilen min fortsatt er med i det gode selskap. Mye fin bil, men det blir stadig yngre biler på disse treffene også. Moro at det er blitt med noen nyttekjøretøyer også Rundsnutelastebilen var jo et vanlig syn på veiene i min ungdom. Ambulansen var også på plass. Det er ikke mange slike igjen nå. =D> =D> Quote
Alexander Posted June 14, 2006 Posted June 14, 2006 Dette så ut som et skikkelig hyggelig arrangement! Håper det blir arrangert i litt mer sentrale strøk til neste år slik at jeg kan være med også... Quote
Mr. Nygård Posted June 14, 2006 Posted June 14, 2006 Dette så ut som et skikkelig hyggelig arrangement! Håper det blir arrangert i litt mer sentrale strøk til neste år slik at jeg kan være med også... Sarpsborg er stedet i 2007 Quote
Mr. Nygård Posted June 14, 2006 Posted June 14, 2006 Dette så ut som et skikkelig hyggelig arrangement! Håper det blir arrangert i litt mer sentrale strøk til neste år slik at jeg kan være med også... Det var i år mer sentralt enn det har vært på lenge... Sentralt er avhengig av hvor passerspissen står.... Quote
Alexander Posted June 14, 2006 Posted June 14, 2006 Sarpsborg er stedet i 2007 Nå begynner vi å snakke! Det var i år mer sentralt enn det har vært på lenge... Sentralt er avhengig av hvor passerspissen står.... Jeg hadde tatt meg en tur i år jeg hadde det passet inn i kalenderen. Quote
Olav Posted June 14, 2006 Posted June 14, 2006 Dette så ut som et skikkelig hyggelig arrangement! Håper det blir arrangert i litt mer sentrale strøk til neste år slik at jeg kan være med også... Sarpsborg er stedet i 2007 Får håpe det klaffer slik at jeg har vakt i butikken vår den dagen. Ille å måtte kjøre nesten to mil hver vei bare for et slik treff. Kan det ikke flyttes til Vikane da? :lol: Quote
Recommended Posts