Jump to content

Skokloster Slott treff 30.juni-01.juli

Recommended Posts

• Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Dette er fordi han har lagt treffet til i kalenderen!

HÆ? Og da fikk han en egen tråd til???

Ja.. "Dessverre".. Det stod i et innlegg at når man la inn hendelser i kalenderen, så ville de automatisk komme opp som nytt innlegg under "Treff og møter"...

Kanskje ADMIN kunne lagt hele Skokloster-tråden inn under "Hendelser"-innlegget??

• 3 weeks later...
Posted

Tider:

Fredag 30 Juni 18:00 Grillkväll

Lørdag 1 Juli 10:00 - 17:00 Hovedutstilingen med cruising tur etterpå

Det finnes Hotell og ett Motormuseum på plassen også.

• 1 month later...
Posted

Har prøvd alt for å få et rom på det slottet/vertshuset, eller hva det nå enn er for noe. Har sendt forespørsel om rom 5 ganger uten å få noe svar. Har oxo ringt dette spøkelsesslottet 2 ganger. Da har det begge gangene ringt helt ut, så har jeg blitt omkoblet til en mobiltelefon som heller ingen tar!!!

Er det andre overnattingssteder i Skokloster?? Eller må jeg ta med campingvogna????

Posted

Tror ikke det er mange som har det så fint som de!! Slippe alt jobb og pes, og bare reise rundt i verden med flotte biler og vogner!!! Skulle glatt vært sigøyner jeg et par måneder :D

• 1 month later...
Posted

Noen som har seriøse planer om å dra i år? Jeg har skikkelig lyst, men er ikke 100% sikker på om jeg får det til å klaffe. Kommer til å jobbe hardt for å få det til, så det er vel 90% sjanse.

Guest 2271
Posted

Charlie og jeg har allerede bestilt rom vi!!

Posted

Charlie og jeg har allerede bestilt rom vi!!

Kult.. Er vel umulig å få bestilt noe nå? Ser faktisk ut til at jeg har en bekjent bare 15 min unna, så det ordner seg nok.

Guest 2271
Posted

De var veldig vanskelige å få tak på i utgangspunktet... Nesten så Charlie gav opp!!!

Posted

Er det noen som skal være med til Skokloster utenom meg og Roger??? Vet at mange er klar til å være med. Vi må klare å samordne at vi som kommer fra Stavanger natt til Fredagen, kan møte dere fra Østlandet på Fredag morgen/formiddag og kjøre sammen til Stockholm.

Posted

Jeg sitter og vurderer å være med...

I følge kalenderen min passer det egentlig ganske dårlig, men jeg håper det lar seg ordne på et vis, så jeg kan bli med jeg og.

Guest 2271
Posted

Jeg har hørt at flere fra Oslo-avdelingen har meldt sin interesse, stemmer det?

Blant annet Snapa`n, Inge, Ronnie?

Posted

Ifra Oslo-avdelingen kommer den faste gjengen ja. (Meg, Ronnie, Jørn, Inge, Arne, Bjørn, Heidi, Johnny ++)

Vi har booket hotellrom på Kung Karl (samme sted som i fjor) fra Lørdag til søndag; http://www.hkchotels.se/hotell/kungcarl

Enkeltrom m/frokost 1250,- SEK

Dobbelrom m/Frokost 1395,- SEK

På kvelden skal vi ut og spise samt teste utelivet i Stockolm i god gammel tradisjon. Jo flere vi er jo bedre!!

Posted

Er det noen som skal være med til Skokloster utenom meg og Roger??? Vet at mange er klar til å være med. Vi må klare å samordne at vi som kommer fra Stavanger natt til Fredagen, kan møte dere fra Østlandet på Fredag morgen/formiddag og kjøre sammen til Stockholm.

Det skal vi få til!

Guest 2271
Posted

Det skal vi få til!

Det høres bra ut... Siden jeg starter ferien min torsdag 22. juni, så kjører jeg fra Kristiansand sent torsdag kveld/tidlig fredag morgen...

Når har dere planlagt å dra fra Oslo. MS V-max?

Charlie, når drar du fra Stavanger?