Guest 2271 Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 I år må vi sørge for STOORT oppmøte! Quote
CHARLIE Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 HVA SKJER HER? Enda en Skokloster-tråd? Quote
Alexander Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Dette er fordi han har lagt treffet til i kalenderen! Quote
CHARLIE Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Dette er fordi han har lagt treffet til i kalenderen! HÆ? Og da fikk han en egen tråd til??? Quote
CHARLIE Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 He he he... IKKE SKRIK SÅNN!!!! Unnskyld Quote
Guest 2271 Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Dette er fordi han har lagt treffet til i kalenderen! HÆ? Og da fikk han en egen tråd til??? Ja.. "Dessverre".. Det stod i et innlegg at når man la inn hendelser i kalenderen, så ville de automatisk komme opp som nytt innlegg under "Treff og møter"... Kanskje ADMIN kunne lagt hele Skokloster-tråden inn under "Hendelser"-innlegget?? Quote
CHARLIE Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 HMMMM! Enig med deg i det, ja. Er jo greit å samle alt i en post Quote
Alexander Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Tider: Fredag 30 Juni 18:00 Grillkväll Lørdag 1 Juli 10:00 - 17:00 Hovedutstilingen med cruising tur etterpå Det finnes Hotell og ett Motormuseum på plassen også. Quote
CHARLIE Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Har prøvd alt for å få et rom på det slottet/vertshuset, eller hva det nå enn er for noe. Har sendt forespørsel om rom 5 ganger uten å få noe svar. Har oxo ringt dette spøkelsesslottet 2 ganger. Da har det begge gangene ringt helt ut, så har jeg blitt omkoblet til en mobiltelefon som heller ingen tar!!! Er det andre overnattingssteder i Skokloster?? Eller må jeg ta med campingvogna???? Quote
Geggi Posted May 1, 2006 Posted May 1, 2006 Hehe, skikkelig sigøynertur, Charlie? Det er vel ikke så langt fra Stockholm og der er det sikkert et hotell eller to..... Quote
CHARLIE Posted May 1, 2006 Posted May 1, 2006 Tror ikke det er mange som har det så fint som de!! Slippe alt jobb og pes, og bare reise rundt i verden med flotte biler og vogner!!! Skulle glatt vært sigøyner jeg et par måneder Quote
FrodeS Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 Noen som har seriøse planer om å dra i år? Jeg har skikkelig lyst, men er ikke 100% sikker på om jeg får det til å klaffe. Kommer til å jobbe hardt for å få det til, så det er vel 90% sjanse. Quote
Guest 2271 Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 Charlie og jeg har allerede bestilt rom vi!! Quote
FrodeS Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 Charlie og jeg har allerede bestilt rom vi!! Kult.. Er vel umulig å få bestilt noe nå? Ser faktisk ut til at jeg har en bekjent bare 15 min unna, så det ordner seg nok. Quote
Guest 2271 Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 De var veldig vanskelige å få tak på i utgangspunktet... Nesten så Charlie gav opp!!! Quote
CHARLIE Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Er det noen som skal være med til Skokloster utenom meg og Roger??? Vet at mange er klar til å være med. Vi må klare å samordne at vi som kommer fra Stavanger natt til Fredagen, kan møte dere fra Østlandet på Fredag morgen/formiddag og kjøre sammen til Stockholm. Quote
CHARLIE Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Jeg sitter og vurderer å være med... Ikke noe å lure på, Alex. BLI MED!!!! Quote
Alexander Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Ikke noe å lure på, Alex. BLI MED!!!! Det er ikke det at jeg ikke vil, men det er en del ting som skal klaffe vet du... Quote
FrodeS Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Jeg sitter og vurderer å være med... I følge kalenderen min passer det egentlig ganske dårlig, men jeg håper det lar seg ordne på et vis, så jeg kan bli med jeg og. Quote
Guest 2271 Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Jeg har hørt at flere fra Oslo-avdelingen har meldt sin interesse, stemmer det? Blant annet Snapa`n, Inge, Ronnie? Quote
Ms V-max Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Ifra Oslo-avdelingen kommer den faste gjengen ja. (Meg, Ronnie, Jørn, Inge, Arne, Bjørn, Heidi, Johnny ++) Vi har booket hotellrom på Kung Karl (samme sted som i fjor) fra Lørdag til søndag; http://www.hkchotels.se/hotell/kungcarl Enkeltrom m/frokost 1250,- SEK Dobbelrom m/Frokost 1395,- SEK På kvelden skal vi ut og spise samt teste utelivet i Stockolm i god gammel tradisjon. Jo flere vi er jo bedre!! Quote
Ms V-max Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Er det noen som skal være med til Skokloster utenom meg og Roger??? Vet at mange er klar til å være med. Vi må klare å samordne at vi som kommer fra Stavanger natt til Fredagen, kan møte dere fra Østlandet på Fredag morgen/formiddag og kjøre sammen til Stockholm. Det skal vi få til! Quote
Guest 2271 Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Er det noen som skal være med til Skokloster utenom meg og Roger??? Vet at mange er klar til å være med. Vi må klare å samordne at vi som kommer fra Stavanger natt til Fredagen, kan møte dere fra Østlandet på Fredag morgen/formiddag og kjøre sammen til Stockholm. Det skal vi få til! Det høres bra ut... Siden jeg starter ferien min torsdag 22. juni, så kjører jeg fra Kristiansand sent torsdag kveld/tidlig fredag morgen... Når har dere planlagt å dra fra Oslo. MS V-max? Charlie, når drar du fra Stavanger? Quote
Recommended Posts