Guest 2490 Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Har ett elendig musikk annlegg i bilen min ( W210 ) 1 høytaller på hver side nederst på dørene forran. så da lurer jeg på hvor mye ett front sett og i dørene bak koster? hvordan er det med demontering av deksler og strekking av kabler? Tenkte også og montere en forsterker på disse. Er det noen som gjør denne jobben eller må jeg gjøre dette selv? håper på positive svar Quote
Alexander Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Hvor bor du? Bor du i Oslo området kan f.eks. Strømmen bilradio installere alt du trenger. Quote
Guest tdha Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Har ett elendig musikk annlegg i bilen min ( W210 ) 1 høytaller på hver side nederst på dørene forran. så da lurer jeg på hvor mye ett front sett og i dørene bak koster? hvordan er det med demontering av deksler og strekking av kabler? Tenkte også og montere en forsterker på disse. Er det noen som gjør denne jobben eller må jeg gjøre dette selv? håper på positive svar Ja, hvor du bor er viktig. Dernest hvor mye kan du maks bruke på alt? Quote
CHARLIE Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 En kamerat fikk installert et rimelig heftig anlegg i bilen sin for rundt 9-10.000,- hos en forhandler ferdig montert. Da fikk han forsterker og suber og frontsett. Spiller hadde han selv. Quote
Recommended Posts