Jump to content

Recommended Posts

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Jeg må bare få godkjent feriesøknaden min først jeg, litt kjipt å måtte melde avbud hvis jeg skulle få avslag på den... :(

Posted

Gol blir morro  :D

Bare jeg får bilen iorden da  :?

Bare du får den i orden? Hva er galt da...?

Posted

Gol blir morro  :D

Bare jeg får bilen iorden da  :?

Bare du får den i orden? Hva er galt da...?

Bilen likte seg itte helt her når det snødde så masse...,en del av lakken sitter igjen på huset te naboen  :?

Posted

Bilen likte seg itte helt her når det snødde så masse...,en del av lakken sitter igjen på huset te naboen  :?

Oi, oi... HUFF DA!

Posted

Naboen bytter farge på huset nå, har jeg hørt... Likte fargeprøven GODT!!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Posted

:lol: :lol: :lol:

Men det er jo enda god til til å få fikset bilen før Gol, da frøken!!!

Joda..,men veldig avhengig av bil siden jeg har to jobber..,og så må bilen te Oslo å bli fixet på..,men prøve å få tatt meg noen dager fri så jeg får den i orden  :D

Gikk til naboen etter uhellet og sa bare te han at han hadde fått en veldig fin grønnfarge på huset sitt fra en Mercedes  :lol: :lol:

Han tok det veldig pent..,han kjører jo en Opel så kanskje han va litt stolt..?  8)

Posted

Husk å melde dere på til landstreffet!

Kommer det tilbakemld el? Godt stund siden jeg meldte meg på, men fått noen bekreftelse :?

Posted

Ja, du er meldt på, (alle som har meldt seg på via hjemmesiden ER registrert) Vi skal få ordnet en bedre kvittering enn den som gis pr. i dag (står vel bare at skjemaet er sendt)

Posted

ELLING????

Det er jo Bruce jo!

Kjempehelt!  8)

OK, jeg vet du bare fyrer opp  :lol:

Nei, seriøst så har jeg akkurat logga meg inn og hadde min første posting nettopp så i mangel av noe bedre så ble det Mr. Willis siden han på mange måter ligner på meg.  :lol: