Trond Roald Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Vil det passe med 7,5*17" på min s202 med innpress 35? Quote
CHARLIE Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Hei Trond Roald! Det vil passe HELT PERFEKT!!! (Bilen din skal ha ET 37 orginalt, så dette er så optimalt som det går an) Quote
Guest Helge Fossmo Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Det vil passe HELT IMPERFEKT!!! (Bilen din skal ha ET 37 orginalt, så dette er så optimalt som det går an) Synd med de MAE felgene du. Hvor mye er egentlig slikt verdt hvis jeg tilfeldigvis komme over sånne for salg? Quote
Guest trondroald Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Hei Trond Roald! Det vil passe HELT PERFEKT!!! (Bilen din skal ha ET 37 orginalt, så dette er så optimalt som det går an) høres meget bra ut! takk!! Quote
CHARLIE Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 Synd med de MAE felgene du. Hvor mye er egentlig slikt verdt hvis jeg tilfeldigvis komme over sånne for salg? Disse felgene er sannsynligvis de eneste MAE i 20" i hele landet, så sånn sett så er de jo helt verdiløse i den forstand at de kan jo ikke brukes av folk med vettet i behold. Den personen tiltrekker seg så mye oppmerksomhet med disse etterhvert så "berømte" felgene, at han er 1000 % GARANTERT å bli tatt så fort som han begynner å bruke de eller evt. prøver å selge de!!!! Quote
Recommended Posts