Guest 2303 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hey!!! Nå er jeg på det nye forumet! Quote
CHARLIE Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 QLT Espen!!! :occasion5: :partyman: Når tid postet du dette? Jeg var inne på disse sidene å postet i 19:30-20:00 tiden i kveld!!! Tror jeg må ha vært den første som har postet på dette nye forumet. Quote
CHARLIE Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 QLT Espen!!! :occasion5: :partyman: Når tid postet du dette? Jeg var inne på disse sidene å postet i 19:30-20:00 tiden i kveld!!! Tror jeg må ha vært den første som har postet på dette nye forumet, men jeg husker ikke hvor jeg postet fordi jeg ble så paff da jeg plutselig var inne. Quote
CHARLIE Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 OK! Nå begynner jeg å forstå :lol: Alt står jo på engelsk her :lol: Quote
LadyBenz_ Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Ladyen har å finni veien te det nye forumet Litt uvant detta.. Quote
Guest 2303 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Ladyen har å finni veien te det nye forumet Litt uvant detta.. Blir vel vant med det til slutt. Mye som skjer. Nå er det på norsk, i sted var det på engelsk... Quote
Guest 2303 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Forresten, får noen av dere til å "kvitte" dere med margen på venstre side? Litt irriterende i vegen. På det gamle kunne jeg bare skrive slashforum, men det fungerer ikke her Quote
CHARLIE Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hjelper når ting står på norsk, ja =D> Quote
LadyBenz_ Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Nå fikk jeg ordna bilde å...,så morro Quote
Guest 2303 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hjelper når ting står på norsk, ja =D> Ikke så dumt det, nei... Med tid og stunder blir nok dette bra! Når de røde kryssene forsvinner osv.... Du var nok den første til å poste Charlie! Eller skal du fra nå av hete Siv og Charlie? Quote
CHARLIE Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hjelper når ting står på norsk, ja =D> Ikke så dumt det, nei... Med tid og stunder blir nok dette bra! Når de røde kryssene forsvinner osv.... Du var nok den første til å poste Charlie! Eller skal du fra nå av hete Siv og Charlie? Hehe! Nei, jeg skal IKKE hete både meg og kona sitt navn. Men det er de navnene vi står registrert med i medlemskapet, derfor kom vel de opp. Men jeg finner ikke igjen min første posting!!! Har du sett den? Jeg husker som sagt ikke hvor jeg postet den :-k Quote
Guest 2303 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hjelper når ting står på norsk, ja =D> Ikke så dumt det, nei... Med tid og stunder blir nok dette bra! Når de røde kryssene forsvinner osv.... Du var nok den første til å poste Charlie! Eller skal du fra nå av hete Siv og Charlie? Hehe! Nei, jeg skal IKKE hete både meg og kona sitt navn. Men det er de navnene vi står registrert med i medlemskapet, derfor kom vel de opp. Men jeg finner ikke igjen min første posting!!! Har du sett den? Jeg husker som sagt ikke hvor jeg postet den :-k Husker du hva slags tråd det var da? Og emne? Quote
CHARLIE Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Nå fikk jeg ordna bilde å...,så morro Så fint!!! Da er vi 3 stk inne på det nye forumet!!! Blir nok bra dette skal du se Quote
Guest 1034 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Nå er jeg her også, Hva heter jeg tro? Quote
Guest 2303 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Nå er jeg her også, Hva heter jeg tro? Det står nå på siden det da. Hehe. Du kommer vel til å skifte tiul dittt gode gamle du også.... Nå er vi allerede 4 stk og fler strømmer på. Ser ut til å gå greit dette! Moro! Quote
CHARLIE Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hjelper når ting står på norsk, ja =D> Ikke så dumt det, nei... Med tid og stunder blir nok dette bra! Når de røde kryssene forsvinner osv.... Du var nok den første til å poste Charlie! Eller skal du fra nå av hete Siv og Charlie? Hehe! Nei, jeg skal IKKE hete både meg og kona sitt navn. Men det er de navnene vi står registrert med i medlemskapet, derfor kom vel de opp. Men jeg finner ikke igjen min første posting!!! Har du sett den? Jeg husker som sagt ikke hvor jeg postet den :-k Husker du hva slags tråd det var da? Og emne? Nei det er jo det som er så F...! Men Geggi hadde sett innlegget, men han er vel ikke oppe nå! Quote
Guest 2303 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hjelper når ting står på norsk, ja =D> Ikke så dumt det, nei... Med tid og stunder blir nok dette bra! Når de røde kryssene forsvinner osv.... Du var nok den første til å poste Charlie! Eller skal du fra nå av hete Siv og Charlie? Hehe! Nei, jeg skal IKKE hete både meg og kona sitt navn. Men det er de navnene vi står registrert med i medlemskapet, derfor kom vel de opp. Men jeg finner ikke igjen min første posting!!! Har du sett den? Jeg husker som sagt ikke hvor jeg postet den :-k Husker du hva slags tråd det var da? Og emne? Nei det er jo det som er så F...! Men Geggi hadde sett innlegget, men han er vel ikke oppe nå! Nei, han har vel lagt seg for lenge siden. Prøvde å søke litt, men fant ingenting... Quote
Guest 1034 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Tror jeg henger med etternavnet også nå. Greit å bruke fullt navn synes jeg.Har ingen grunn til å være anonym. Quote
CHARLIE Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Velkommen inn du også Olav!!! Ble du værende i Sverige hele kvelden???Hehe!!! Quote
Guest 1034 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Er nok ikke alt som funker som det skal her ennå. Jeg ser bare spørsmålstegn der man skal klikke for å svarfe osv... Quote
CHARLIE Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Er nok ikke alt som funker som det skal her ennå. Jeg ser bare spørsmålstegn der man skal klikke for å svarfe osv... ...svarfe osv??? Quote
Guest 2303 Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Er nok ikke alt som funker som det skal her ennå. Jeg ser bare spørsmålstegn der man skal klikke for å svarfe osv... Hos meg er det røde kryss, men .... nå har dette vært oppe i en time elns.. Quote
Recommended Posts