Guest amorino Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Ja - det har vøri kjækt, dere!! Men jeg klarer ikke helt å se at forumet skal være "delvis lukket". Gi meg et hint når evnt. årsmøtet har åpnet forum igjen - og jeg skal betale mine 450,- med glede. Per i dag ser jeg på dette sprellet som å lage en "lukket" klubb - og det er jeg imot. Forumet bør være en inspirasjon og ressurs for alle! Og alle bør kunne poste fritt under samme betingelser - med unntak for f.eks. som i dag; Medlemmenes eget forum! Vi snakkes! Quote
CHARLIE Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Dette ble jo ikke så galt dette, da!?! Blir jo nesten som før!!! Hvis du ikke er helt fornøyd, så synes jeg at du skal "ofre" kr. 37,50 pr mnd å fortsette som før!!!! Quote
Guest Trond Roald Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Ja - det har vøri kjækt' date=' dere!! Men jeg klarer ikke helt å se at forumet skal være "delvis lukket". Gi meg et hint når evnt. årsmøtet har åpnet forum igjen - og jeg skal betale mine 450,- med glede. Per i dag ser jeg på dette sprellet som å lage en "lukket" klubb - og det er jeg imot. Forumet bør være en inspirasjon og ressurs for alle! Og alle bør kunne poste fritt under samme betingelser - med unntak for f.eks. som i dag; Medlemmenes eget forum! Vi snakkes![/quote'] skjønner ikke helt!hva mener du er galt.mbe er en klubb og forumet er ett tilbud til medlemmene.ikke medlemmer kan jo lese noen tråder,og synes de at forumet erbra kan de jo melde seg inn....de får jo prøve å se hvordan forumet er..det er tross alt bare 450,-kr i året inkl medlemsblad+bladet BIL.vis man er mercedes entusiast er det små penger. Quote
Guest amorino Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Jeg har forklart dette før! 450,- er ingen sum å snakke om. Klart jeg med glede skal betale dette, for å støtte en klubb som har min sympati. Mitt eget abonnement på BIL gikk ut i desember, så jeg har tenkt tanken å melde meg inn uansett... MEN jeg gidder ikke å melde meg inn slik situasjonen er nå. Dette er selvsagt ingen trussel, siden jeg alene neppe utgjør noen forskjell fra eller til. Men det er prinsippet om at jeg mener FORUMET bør være åpent for alle - ikke bare enkelte deler av det, eller som det sies; kan lese et utvalg av tråder! MBE trenger kompetanse utenfra, de trenger å vise ansikt, hjelpe andre og på den måten "lokke" andre også inn i klubben. Forumet gir ingen fordeler, foruten en god prat, teknisk hjelp og mye moro (ikke sant, Johan!?). Så jeg mener det er rette måten å promotere klubben på. Klart dette er et omstridt utsagn fra min side - men jeg gjør det nå slik... Jeg registrerte meg på Mercefreaken for to dager siden, og er på god vei mot "Gal mann" der nå!! Så jeg "treffer" vel en del av dere der også?! Quote
Guest Espen Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Etter det jeg se i første om gang nå så vil ikke endringene være såååå store... Menmen, ditt valg. Quote
Recommended Posts