Guest trbj Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Må få benytte anledningen til å takke for et godt forum med friske meningsytringer og svært mye kunnskap blant deltakerne! Selv har jeg forsøkt å bidra på områder jeg har kunnskap, men jeg har faktisk ennå ikke søkt råd selv. Forstår at deltakelse uten medlemskap ikke lenger er verdsatt og at man heller vil være uten den kunnskap som finnes blant alle de som, av ulike årsaker, ikke ønsker medlemskap. Nå finnes finnes det heldigvis andre MB fora, både her og internasjonalt, som fungerer utmerket uten medlemskontingent, - så da får vi da heller delta der!Til dere alle: Lykke til videre!!! Styret har sikkert tatt en klok og veloverveid avgjørelse,... - uten at jeg helt forstår hvorfor og, ikke minst, hva man vil oppnå ved å redusere kunnskapen, meningsutvekslingen og deltakelsen i et åpent forum! Quote
Guest Geggi Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hææææ????? Har du ikke lest hva omleggingen innebærer eller??? Quote
Recommended Posts