Guest drage Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Håpar nokon her veit kva det er, parkerte min 87mod 300d i sep 05 og der har den stått i ro til idag når eg skulle ta den i bruk igjen(savner go bilen). Den vil ikkje starte,gjer den startgass so kjem den og slokknar etter 5 sec. Bilen stå i oppover bakke. Diesel er det på den,må eg lufte den eller?Begynner og lure om dieseln har sege tilbake. Aldri hatt problem med og få start på gobilen min før. Quote
Alexander Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 To ting ville jeg sjekket:- Luft- Kondens Du kan jo prøve å tømme dieselfilteret og lufte systemet. Quote
FrodeS Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Håpar nokon her veit kva det er, parkerte min 87mod 300d i sep 05 og der har den stått i ro til idag når eg skulle ta den i bruk igjen(savner go bilen). Den vil ikkje starte,gjer den startgass so kjem den og slokknar etter 5 sec. Bilen stå i oppover bakke. Diesel er det på den,må eg lufte den eller?Begynner og lure om dieseln har sege tilbake. Aldri hatt problem med og få start på gobilen min før. Diesel som har fryst? I september er det ikke blandet noe særlig parafin i dieselen. Da fryser den lett. Har du mulighet til å få satt den et varmt sted, evnt. plugget i en motorvarmer ? Quote
Recommended Posts