Jump to content

Skokloster 2006 Årliga mega träffen för MB!!

Recommended Posts

Guest Chris mbsca
Posted

skokloster2006.jpg

VIDEO TRAILER FRÅN 2004

Som rubriken säger.

Dags att börja planera semestern.

Det blir återigen på vackra Skokloster.

Plats: Skoklosters Slott

Datum: 30 Juni - 1 Juli 2006

Tider:

Fre 30 Juni 18:00 Grillkväll

Lör 1 Juli 10:00 - 17:00 Bigmeet!

Det finns Hotell och ett Motormuseum på plats.

Jätte mysig liten hamn med färjor.

Mer info kommer..

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Oi' date=' oi... Nå begynner jeg virkelig å bli klar for sommerferien her.. :lol:

GEGGI! ER DU MED???[/quote']

:D Hei

:D Det blir gaaaarantert en gjeng som vanlig fra Lokallag Oslo som drar over en tur. Det hadde vært helt konge om vi ble enda flere.

8) Max. Kloster

Posted
:D Det blir gaaaarantert en gjeng som vanlig fra Lokallag Oslo som drar over en tur. Det hadde vært helt konge om vi ble enda flere.

8) Max. Kloster

Hvordan gjør vi det med hotell i år? Fredag til lørdag på Skokloster og lørdag til søndag i Stockholm? Vurderer å dra hjem etter treffet på lørdag...

Posted
Oi' date=' oi... Nå begynner jeg virkelig å bli klar for sommerferien her.. :lol:

GEGGI! ER DU MED???[/quote']

Geggi er ALLTID klar når det er treff på gang!!! :lol: :lol: :lol:

Posted

Kjenner at jeg ble litt gira jeg også, Geggi!!!

Seriøst, er det noen som har litt mer konkrete opplysninger om dette treffet. 6 timer fra Oslo sies det. Forslag til avreise, hjemreise, overnatting, pris osv. Vi fra Stavanger må jo rekne 7 timer både til og fra Oslo. Måtte jo vært litt av vitsen å trufffet resten av den norske gjengen i Oslo, for så å kjørt i samlet flokk til treffet. (Hadde vært genialt å brukt f.eks. natt til fredag på Stavanger-Oslo etappen, for så å kjørt direkte videre til Skokloster sammen med Oslo avdelingen.)

Posted

Dere fra Stavanger kan jo komme til Oslo på torsdag, hvis dere er veldig ivrige, for å møte 126 gjengen på Frognerseteren på kvelden. Og så kan dere slå dere sammen med oss og kjøre til Skokloster på fredag.

Vi i lokallag Oslo setter opp et klokkeslett for samlet kjøring fra Oslo litt senere. Vi har en del ting som skal gjennomføres fremover, så det blir en knallsommer for oss som liker Mercedes-Benz!

Posted

GEGGI! ER DU MED???[/quote']FA**!!!!! Jeg hadde tenkt meg der, men er selvfølgelig i Bulgaria da..... Siste mulighet var treffet i Tyskland, men det er selvfølgelig avlyst.... :cry: 2006 ble et dårlig år for meg m.h.t. MB-treff (i tillegg til null sex da....). Men det blir da i det minste MBKN-treff :wink: I tillegg håper jeg jo at lokallag Oslo tar turen over til Stavanger som tidligere nevnt. :P

Posted
Dere fra Stavanger kan jo komme til Oslo på torsdag

Jeg er mest interessert i å bruke natta til fredag på å kjøre til Oslo, for så å kjøre sammen med Oslo-gjengen på direkten til Skokloster. Skal på 3 treff i sommer, så jeg kan ikke ta fri altfor mye i hytt og vær. (MBE, MBKN og sannsynligvis Skokloster)

Er bilutstillingen på lørdagen?? Mener noen nevnte at den var på søndagen???

Hvis den er på lørdagen, så tar jeg hjemigjen natt til søndag, og er klar på jobb igjen på mandagen. Da trenger jeg bare fri fredagen fra jobb!!!

Er det noen fra Stavanger/Kristiansand som seriøst vil slå følge??? Jeg skal kjøre via Sørlandet til Oslo i tilfelle.

Posted

Det er jo Suleskaret som gjelder da......

Eller er du redd for telehivet på felgene :roll: :wink:

Posted
Det er jo Suleskaret som gjelder da......

Eller er du redd for telehivet på felgene :roll: :wink:

JEPP!! Her kjører vi alltid de veiene som er best for felg/bil og dekk!!!! :lol: :lol: :lol:

Dessuten så betyr ikke noen mil fra eller til noe når man kjører Mercedes, vet du!!!! :lol: :lol: :lol:

Posted

Da fortsetter vi dialogen her under riktig topic!

Nå har Charlie og jeg hatt en lengre og innholdsrik samtale under "Ta vare på avataren" under Medlemmenes Forum... angående Skokloster og deltakelse her!

Er best å fortsette info-flyten under den opprinnelige tråden... Eller hva, Charlie og Alexander?

MEN... Vi må få med oss noen flere fra Stavanger - bred enighet om det???!

Posted

Jepp!! Vi skal ihverfall til Skokloster, så sant at det ikke skjer noe helt sinnsykt som hindrer oss.

Vi kommer til å kjøre Stavanger-Oslo natt til fredagen (VIA sørlandet!!) og vil prøve å treffe Osloavdelingen på direkten når vi kommer til Oslo, for så å reise sammen med de direkte videre til Skokloster. (Så blir det vel noen timer med søvn på ettermiddagen før vi igjen er klar til kvelden :P)

Håper det er andre som oxo vil være med oss!!!! GI LYD!!!!

Posted

Nå må jeg bare få handlet resten av produktene til Mequiars(har noe allerede)... Så bilen glinsrer i takt med solskinnet som vil bli tilstedeværende den helgen.. He he

Posted

Nope, har handlet litt selv her jeg... I Stavanger er det ei "sjappe" som selger Meguiars-produktene... Billakk & Verktøy AS. Sandnes, på Gamleveien..