Jump to content

Vindusvisker lever sitt eget liv

Recommended Posts

Guest C220 Rieger
Posted

Hei. Sliter med vindusviskeren min :( På interval 1 (dvs når den går en gang over ruten - pause - en gang til over ruten osv osv) så går den opptil 1000ganger over ruten får den legger seg ned. Å den kan pluttselig finne ut at den skal stoppe midt på ruta eller en annen plass.

Stopper heller ikke ved at man vrir armen inne i bilen til stopp :(

Å noe rart har jeg lagt merke til,når man stopper helt opp,med viskeren på,feks. i kryss eller noe slikt så stopper viskeren,med en gang bilen starter å rulle starter den :shock:

Noen som vet hva som kan være feil på viskeren?

Har en anelse om at reeleet kan være gåen?

S202 -98mod

Posted

[teskjemodus]

Har man viskeren på III så vil den automatisk gå til II ved stans og tilbake til III ved igangstart. Har man viskeren på II så vil den automatisk gå til I ved stans og tilbake til II ved igangstart. Har man viskeren på I så vil den automatisk slå seg av ved stans og tilbake til I ved igangstart.

[/teskjemodus]

Du kjører tross alt MB da :wink:

Guest C220 Rieger
Posted

Hehe :wink: Da har jeg lært noe nytt :wink: Men tilbake til mitt egentlige problem,viskeren som lever sitt eget liv.. Noen som vet? Evt,er det noe stopp-rele?

Guest Nemesis 230CE
Posted

Parkeringen i viskermotoren er ute på tur..

Har aldri vært borti å reparere noe sånt, så løsningen er vel å skifte motor :?