Jump to content

Kan noen fortelle meg hva merca mi feiler?! (85mod-200-w124)

Recommended Posts

Guest Dj-timoty
Posted

Heissan...

lurer litt på om noen her kan fortelle meg hva som er galt med merca mi... :)

savner gobilen min

har ikke sett på det siden i sommer da problemet oppstod , men tenker det snart er på tide å spa den ut fra snøfonda , og kikke litt på problemet igjen , hvis noen her kan fortelle meg hva som er galt :?

det hele begynte med at bilen stoppa midt under ei av mine "daglige" rånerunder :P hehe..

prøvde å starte den igjen , men ikke sjangs... kom bare masse harke-lyder , og tilbakeslag , og stikk-flammer som kom igjennom noen gjennomsiktige slanger i motor-rommet (noe vakum-greier som går opp til bremse-kraft-forsterkere, om jeg ikke tar helt feil) (correct me if I am wrong, har ikke sett under panseret på den bilen på et halvt år)

fikk taua hjem bilen igjen, og neste dag prøvde jeg å starte den igjen... kinna ei lita stund , og plutselig så startet den :D sveiv helt fint også faktisk... prøvde å kjøre den en liten tur, og kom ned til sentrum , så dauva den igjen :( så var det på an igjen.. samme stresset igjen med tilbakeslag osv, og den ville ikke starte...

etter det har jeg ikke fått kjørt den en meter.. har fått start på den flere ganger , og den sviver helt 100% i noen minutter , så blir den helt umulig,...

Håper noen her kan hjelpe meg

noen som har noen tips.. ?!

Bilde av Go-bilen :) :) :)

nfhd8g.jpg

Posted

200 står det, så da tolker jeg det som at det er en forgasser?

Mulig at du har behov for en overhalling av forgasseren. Høres ut som om bilen drukner synes jeg, men jeg kan ikke en dritt om forgassere.

Posted

han har insprøytning...bra du fikk laget deg en tråd her DJ...