Jump to content

Leddfri vindusvisker

Recommended Posts

Guest Nemesis 230CE
Posted

Sjekket opplitt rundt leddfrie vindusviskere til MB.

Hellanor produserer nå viskere uten ledd, noe som hadde vært greit å hatt på hvertfall 124-biler, hvor leddene har en lei tendens til å fryse når gradestokken kryper under 0 grader. De har faktisk et lite utvalg til Mercedes, men de har som mål å dekke for de fleste biler etter som jeg skjønte. Eksisterer til 210-biler, men ikke til 124 enda.. Men håper de kommer snart. :D

Posted

Kult! Det må jeg prøve på AMGen når det kommer!

Hyggelig å hilse på deg på mandag forresten. Bilen så meget bra ut i mørket. Håper vi får pratet litt mer en annen mandag, når vi ikke har møte...

Posted
Sjekket opplitt rundt leddfrie vindusviskere til MB.

Hellanor produserer nå viskere uten ledd' date=' noe som hadde vært greit å hatt på hvertfall 124-biler, hvor leddene har en lei tendens til å fryse når gradestokken kryper under 0 grader.

[/quote']

Bare å droppe å bruke pusseren i tide og utide, det.

I dag har jeg kjørt nesten 40 mil mellom gardermoen og fredrikstad, og brukt pusseren bare 3-4 ganger.

Men... leddfri hadde jo vært stas, det :)

Kan man ikke bruke 210-pusser på 124?

Posted

I dag har jeg kjørt nesten 40 mil mellom gardermoen og fredrikstad' date=' og brukt pusseren bare 3-4 ganger.

[/quote']

Men å svinge innom og hilse på............. :wink:

Guest Michael Nielsen
Posted
Kan man ikke bruke 210-pusser på 124?
Var sikker på at de gikk om hverandre :?:

Nja, kjøpte viskergummi til 210 nylig, den måtte klippes litt for å passe. 210 er litt bredere enn 124...