Guest Nemesis 230CE Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Sjekket opplitt rundt leddfrie vindusviskere til MB.Hellanor produserer nå viskere uten ledd, noe som hadde vært greit å hatt på hvertfall 124-biler, hvor leddene har en lei tendens til å fryse når gradestokken kryper under 0 grader. De har faktisk et lite utvalg til Mercedes, men de har som mål å dekke for de fleste biler etter som jeg skjønte. Eksisterer til 210-biler, men ikke til 124 enda.. Men håper de kommer snart. Quote
Alexander Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Kult! Det må jeg prøve på AMGen når det kommer! Hyggelig å hilse på deg på mandag forresten. Bilen så meget bra ut i mørket. Håper vi får pratet litt mer en annen mandag, når vi ikke har møte... Quote
FrodeS Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Sjekket opplitt rundt leddfrie vindusviskere til MB.Hellanor produserer nå viskere uten ledd' date=' noe som hadde vært greit å hatt på hvertfall 124-biler, hvor leddene har en lei tendens til å fryse når gradestokken kryper under 0 grader. [/quote'] Bare å droppe å bruke pusseren i tide og utide, det. I dag har jeg kjørt nesten 40 mil mellom gardermoen og fredrikstad, og brukt pusseren bare 3-4 ganger. Men... leddfri hadde jo vært stas, det Kan man ikke bruke 210-pusser på 124? Quote
Olav Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 I dag har jeg kjørt nesten 40 mil mellom gardermoen og fredrikstad' date=' og brukt pusseren bare 3-4 ganger. [/quote'] Men å svinge innom og hilse på............. Quote
TEH Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Kan man ikke bruke 210-pusser på 124?Var sikker på at de gikk om hverandre Quote
Guest Michael Nielsen Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Kan man ikke bruke 210-pusser på 124?Var sikker på at de gikk om hverandre Nja, kjøpte viskergummi til 210 nylig, den måtte klippes litt for å passe. 210 er litt bredere enn 124... Quote
TEH Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Det stemmer vel egentlig det når jeg tenker meg om. Jeg kjøpte vel 124 visker til 210, og det gikk Quote
Recommended Posts