Guest amorino Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Når jeg gir gass fra omtrent tomgang (f.eks. ved nedoverbakk/flat vei) så gir bilen fra seg en ulyd (litt rasling?) når den når 1500 omdreininger - omtrent. Ved turtall over blir lyden borte igjen. Lyden har blitt sterkere de siste dagene? Kommer nok fra drivlinjen et sted ... siden det ikke skjer når den står i P eller N. Noen som kjenner problemet? Vi snakker om en lyd du MÅ LYTTE etter... den høres ikke om du hører på radio etc. Quote
Guest tdha Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Sikkert fra eksosanlegg. Kanskje deler av kat. har begynt å løsnet. Quote
Guest Mathisen Posted February 8, 2006 Posted February 8, 2006 Lurer på om jeg har samme problem.. det virker som om en gjeng duer sitter å klukker under bilen. dette ble litt mer merkbart når det kom mye snø..... mulig jeg hører dette bedre pga mindre veistøy. men har også hørt dette på "bar" asfalt. virker som om det avtar litt etter at bilen blir varm!? Quote
Recommended Posts