Jump to content

Hoste/nyselyd under kjøring av mercedes E260???

Recommended Posts

Guest petteja
Posted

Heisann! kjøpte meg en mercedes E260 1988 mod. for ca 1 år siden. Men de siste mnd har det kommet en slags hoste/nyselyd ( vanskelig å forklare ) når jeg kjører....Intervallene mellom lydene er forskjellig, alt fra 1 min til 15 min? noen ide om hva det kan være? Har hatt den på hovedservice men der var alt i sin skjønneste orden! Er ellers strålende fornøyd:)

Guest amorino
Posted

Kjente symptomer! Har du prøvde nesespray i kombinasjon med hostedempende og slimløsende hostesaft? Kan selvsagt også være opptakten til en influensa? I så fall - solhatt og C-vitaminer!!

:lol:

Guest Tom Bringsvor
Posted

Det er dårlig gjort å svare slik til en ny bruker på forumet, (første innlegg).

Det er vanskelig å forklare en (u)lyd med ord.

Dette kan igrunnen være litt av hvert, motor, drivverk, karosseri

Posted

Velkommen hit! Hvis det er en slags fusking/motorkutt kan det være "falsk luft". En lekkasje i innsug elns. eller bensinpumpe som fusker.

Guest amorino
Posted

Var vel ikke meningen å såre noen - men hva det er, nei, det vet jeg ikke! Har ikke anelse... kan anta en del ting, men ikke annet enn det de fleste andre kan!

Posted
Heisann! kjøpte meg en mercedes E260 1988 mod. for ca 1 år siden. Men de siste mnd har det kommet en slags hoste/nyselyd ( vanskelig å forklare ) når jeg kjører....Intervallene mellom lydene er forskjellig' date=' alt fra 1 min til 15 min? noen ide om hva det kan være? Har hatt den på hovedservice men der var alt i sin skjønneste orden! Er ellers strålende fornøyd:)[/quote']

Hvis du kan spesifisere mer nøyktig hvor du tror lyden kommer fra og når(tilfeldig eller ved gasspådrag eller når du slipper gassen osv....), så får du nok bedre respons her :wink:

Posted

har du asd på bilen din? omså kan d være lufte ventilen under biln som slipper luft.