Guest Anders K Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 Nå begynner jeg å bli lei av ulyd i forstilling eller hva i all verden det er som lager ulyden. Har tatt mange grep for å bli kvitt "uvesenet", men det vender stadig tilbake. Har byttet støtdempere (inkl. sete oppe) og fjærer (inkl. puter), indre og ytre foringer på stab.staget, endeledd og opphengskuler i enden av bærebruene, strammet hjullagre og sjekket slakk i styresnekka (som var "som ny" ble det hevdet). Forstillingen har vært sjekket og justert 4 ganger de siste to årene. Alt har blitt gjort på godkjente verksteder. Allikevel kommer det "klakk" ved kjøring på brostein eller over skarpe ujevnheter. Hva kan det være??? Dette har vært en lang og dyr prosess! Håper noen kan gi meg et hint om hva det kan være. Jeg er sliten, nå!!! Quote
Guest Will Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 Regner med du har sjekket foringene på hjelpesnekka(det bør gjøres før hjulstillingskontroll) og styredemper? Quote
Guest Anders K Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 Tror ikke dette er sjekket. Får få verkstedet til å sjekke neste gang. Quote
Recommended Posts