Jump to content

Hverdagshelt i snødrevet

Recommended Posts

Guest Tin Nguyen
Posted

Noen som så dagsrevyen idag 6/2 der det var innslag om en kar som brukte store deler av dagen til å hjelpe andre bilister som kjørte seg fast i snødrevet? Han som gikk med Mercedes Benz caps?

Vet dere hvorfor han med glede hjelper andre i snøkaoset? Jo fordi han ikke hadde noen problemer selv selvfølgelig... Og hvilken kjørte han? En hvit S124!!! Jeg vedder en tier på at han har ASD i bilen hi hi! :lol: :lol:

Det stemmer bare så godt med dagen min idag... ikke at jeg er noen helt, men at ASD er helt konge rett og slett!

Kanskje vår hverdagshelt vanker her på forumet?

• 2 weeks later...
Posted

Jeg innrømmer at jeg er altfor dårlig til å ta i et tak når det trengs...

"Dårlig rygg" ? Prolaps var det ikke? Neida, de fleste kunne vel vært flinkere. Når det gjelder bekjentskap mener jeg de får spørre først, så får de hjelp. Ellers føler jeg at jeg gjør så godt jeg kan, hjelper folk ut av buss/tog o.l. når de har rullatorer eller barnevogn.... Apropos det siste, jævlig mange som plutselig skal sende SMS når de ser dama siden av skal av bussen med barnevogna! Håpløst
Posted

Han er visst i avisen idag også... :)

Artig. Hvis ikke jeg husker hakkande gæli, så er detta en kunde av meg. Husker'n som en skikkelig hyggelig type med interesse for MB. Må sjekke visittkort i mårra ..

Posted

Jeg innrømmer at jeg er altfor dårlig til å ta i et tak når det trengs...

"Dårlig rygg" ? Prolaps var det ikke? Neida, de fleste kunne vel vært flinkere. Når det gjelder bekjentskap mener jeg de får spørre først, så får de hjelp. Ellers føler jeg at jeg gjør så godt jeg kan, hjelper folk ut av buss/tog o.l. når de har rullatorer eller barnevogn.... Apropos det siste, jævlig mange som plutselig skal sende SMS når de ser dama siden av skal av bussen med barnevogna! Håpløst

Jeg også er veldig gira på at folk skal spørre om hjelp når de trenger det, men dessverre er det nok mange som ikke tør det. Det er bedre å være litt frampå og tilby seg å hjelpe... Det er dessverre ikke alltid like lett!

Posted

Han er visst i avisen idag også... :)

Artig. Hvis ikke jeg husker hakkande gæli, så er detta en kunde av meg. Husker'n som en skikkelig hyggelig type med interesse for MB. Må sjekke visittkort i mårra ..

Jepp, det var visst han.

WAAAY!! Jeg har møtt en kjendis !! :D:D:D:D:D:D:D

Posted

Kunne trengt han som nabo idag  :D

Hvordan går det med bilen din, da??? Har du fått den løs??? (Kanskje ikke verdt arbeidet, siden det skulle snø helt til søndag)

Godt at jeg bor på vestlandet :lol: :lol: :lol:

Kan du ikke legge ut noen bilder, så vi kan se hvor ille det er hos dere?

Posted

Jepp, det var visst han.

Du får inviitere ham med i klubben eller på et mandagsmøte da...  :)

Posted

Jepp, det var visst han.

Du får inviitere ham med i klubben eller på et mandagsmøte da...  :)

Jepp, har gjort det alt. Han regner med å komme en tur på mandag førstkommende. Bilen var forresten en '95 300TDT med el.vinduer, webasto, ASD,AC og litt sånt. Hadde jeg blitt tilbudt den bilen til den prisen han ga hadde jeg nok slått til på dagen.

Posted

Jepp, har gjort det alt. Han regner med å komme en tur på mandag førstkommende. Bilen var forresten en '95 300TDT med el.vinduer, webasto, ASD,AC og litt sånt. Hadde jeg blitt tilbudt den bilen til den prisen han ga hadde jeg nok slått til på dagen.

Kult! Jo fler folk jo bedre.

Posted

Kunne trengt han som nabo idag  :D

Hvordan går det med bilen din, da??? Har du fått den løs??? (Kanskje ikke verdt arbeidet, siden det skulle snø helt til søndag)

Godt at jeg bor på vestlandet :lol: :lol: :lol:

Kan du ikke legge ut noen bilder, så vi kan se hvor ille det er hos dere?

Fått bilen løs ja..,men har itte no parkeringsplass lenger da  :?

Inngangen min vender ut mot gata og jeg har bilen parkert rett på utsia men der er det bare masse is og snø så måtte parkere langt borti mellom her..,skikkelig bad..

Men men..,kommer vel vår snart håper jeg  8)

Bilder er dårlig me..,har itte batteri te kamera fant jeg ut nå..