Jump to content

MB brabus 6.5 i Gatebil magazine:)

Recommended Posts

Guest Eivind Soltvedt
Posted
Norges raskeste turbodiesel. ;)

??

Når ble denne bilen en turbodiesel? :lol:

Guest Robert.84
Posted
Men hva i svarte gjør den sklia på panseret hans? :lol: :lol: :lol:

Riper opp lakken :cry:

Guest Tin Nguyen
Posted

Han har vel ikke vaska panseret siden bildene ble tatt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Guest Eivind Soltvedt
Posted
Norges raskeste turbodiesel. ;)

??

Når ble denne bilen en turbodiesel? :lol:

Sjekk luftinntaket på forskjermen.

:wink:

Ahh.. Tenkte ikke på dem.. Må være biturbo da! ;)

Posted

Turbodiesel,Brabus 6.5???

Nå blei jeg usikker,gitt,søker man på reg.nr.VX16917 får man opp "1985 230E"??? :wink:

Posted
Turbodiesel,Brabus 6.5???

Nå blei jeg usikker,gitt,søker man på reg.nr.VX16917 får man opp "1985 230E"???

Det er en E500 som er levert til brabus for kraftige oppgraderinger, deriblandt en en 6,5 liter bensin under "huven".

Grunnen til denne Turbodiesel diskusjonen er at den har slike luftinntak på skjermen fremme slik som turbodieselen har, egentlig kjempesmart for da får motoren kald luft hele tiden= mer hk.... :wink:

De som monterer kn filter og legger det i motorommet, og tror de har fått mer hk har jo misforstått hele greia... :P

Posted

Det kan vel umulig være en original E500 når søk på reg.nr. gir "1985 230E" som svar?? :?:

Guest george__
Posted

den bilen er rå.. og sånne "diesel skjermer" er noe alle tunere burde ha ;-)

Posted

Det er som Torbjørn sier en ombygd 230, men en ting er sikkert...det er ikke mye 230 igjen på den bilen.... :P

En av de fineste MB`er som går på denne jord spør du meg, ikke for mye stæsj, nydelig look og helt fantastisk interiør, og det er det sikkert flere en meg som mener da den har et par pokaler i hylla hjemme.... :P

Eneste er at det er litt lite lyd av den..... :wink:

Posted
Det er som Torbjørn sier en ombygd 230' date=' men en ting er sikkert...det er ikke mye 230 igjen på den bilen.... :P

En av de fineste MB`er som går på denne jord spør du meg, ikke for mye stæsj, nydelig look og helt fantastisk interiør, og det er det sikkert flere en meg som mener da den har et par pokaler i hylla hjemme.... :P

Eneste er at det er litt lite lyd av den..... :wink:[/quote']

Inge fortalte en gang at det i utgangspunktet er en orginal 500E som er tatt inn til landet i to deler. Da er vel bakvagnen fra en 230E, og derfra kommer reg.nr og understellsnr. Litt jallamekk antakelig, men utvilsomt en bil jeg gjerne ville hatt ..

Posted

Ja,for all del,det er en utrolig flott bil!!

Jeg så bilder av den på en tysk 124-side(www.w124-board.de) for en tid siden og reagerte allerede da på reg.nummeret.

Guest mb190freak
Posted
Turbodiesel' date='Brabus 6.5???

Nå blei jeg usikker,gitt,søker man på reg.nr.VX16917 får man opp "1985 230E"??? :wink:[/quote']

hvor fant du ut det??

Posted

Nå blei jeg usikker,gitt,søker man på reg.nr.VX16917 får man opp "1985 230E"??? :wink:[/quote']

hvor fant du ut det??

Gå inn på vegvesen.no og eu-kontroll
Posted

hvor fant du ut det??

Tror at den er ut av drift i flere måneder nå.

Posted

hvor fant du ut det??

Tror at den er ut av drift i flere måneder nå.

Fant det ut nå jeg også. Tjenesten har vært ute siden julaften.
Guest jannern7
Posted

reg nummer kan også sjekkes på sidene til Mekonomen.

Gå inn på delesøk.... egen søkeramme for reg.nr.