Guest CE320 Posted February 5, 2006 Posted February 5, 2006 Jeg har lagt ut bilder av kupeen min på Cardomain.Hvis noen er interessert i å ta en titt finnes den under memberID CE320. Quote
Guest CE320 Posted February 5, 2006 Posted February 5, 2006 http://www.cardomain.com/ride/2250514/1 Quote
Guest Trond Roald Posted February 5, 2006 Posted February 5, 2006 meget pen bil du har!!!!nydelig farge.. Quote
Guest amorino Posted February 5, 2006 Posted February 5, 2006 Jeg får ikke akkurat utløsning av denne fargen... men bilen er virkelig strøken! Hvor langt har den gått? Har du byttet noe av interiøret? Hvordan holder du den så flott? Har alltid likt coupe`ene. Men familien setter av en eller annen mystisk grunn mest pris på fire dører!??? Quote
Guest LadyBenz_ Posted February 5, 2006 Posted February 5, 2006 Kjempe fin farge synes nå jeg Lurer på å bytte ut min me en CE i den fargen..,klarer lissom itte grønn fargen jeg Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted February 5, 2006 Posted February 5, 2006 Nydelig farge det der. Almadinrød er bare knallfin! Quote
CHARLIE Posted February 5, 2006 Posted February 5, 2006 Gleder meg til å ta bilen nærmere i øyesyn på Gol!!!! Quote
Guest CE320 Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 Mange takk for positive tilbakemeldinger.Farge er en smaksak,personlig synes jeg jo almadinrot er en kjempefin farge(sjølsagt )Bilen er heller sparsommelig utstyrt,har ikke klima eller passasjerairbag.Til gjengjeld har den en relativ lav kilometerstand;109500km.Kjøpte den i fjor sommer.Den har ikke vært vinterkjørt de 4-5siste årene,noe jeg har tenkt å fortsette med.Lufter den bare vinterstid når det er tørt og fint. Quote
Alexander Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 Nydelig bil! Ta godt vare på den. Hadde min bil hatt så lav kilometerstand hadde jeg ikke turt å kjøre den. Quote
Recommended Posts