Guest amorino Posted February 2, 2006 Posted February 2, 2006 Hører høy dunk-dunk-dunk - jevnt og rytmisk. HER fant jeg opprinnelsen til lyden: Noen som kan forklare dette nærmere? Hva ser jeg på bildet, og hvorfor er den blitt så høylytt? Quote
Alexander Posted February 2, 2006 Posted February 2, 2006 Gratulerer, du har lokalisert duoventilene. Quote
Guest amorino Posted February 2, 2006 Posted February 2, 2006 Det er sikkert fortjent med spydigheter... Men hva gjør jeg med disse for å få støynivået på et akseptabelt nivå? Er noe galt? Quote
Alexander Posted February 2, 2006 Posted February 2, 2006 Det er sikkert fortjent med spydigheter... Men hva gjør jeg med disse for å få støynivået på et akseptabelt nivå? Er noe galt? Sorry, klarte ikke å holde meg. Du kan jo alltids prøve å åpne de og rengjøre de. Tror det ligger en beskrivelse ute av hvordan man gjøre det, hvis ikke er det sikkert noen som har gjort det før som er villige til å fortelle deg hvordan man gjør det. Quote
Guest Redvar Posted February 2, 2006 Posted February 2, 2006 Det er sikkert fortjent med spydigheter... Men hva gjør jeg med disse for å få støynivået på et akseptabelt nivå? Er noe galt? Sorry' date=' klarte ikke å holde meg. Du kan jo alltids prøve å åpne de og rengjøre de. Tror det ligger en beskrivelse ute av hvordan man gjøre det, hvis ikke er det sikkert noen som har gjort det før som er villige til å fortelle deg hvordan man gjør det.[/quote'] Mine hengte seg helt opp på maks varme.Prøvde og demontere de og rense de, men det ble ikke bedre av den grunn.Endte opp med og kjøpe nye. De koster nesten 3000 på Motor trade.Men kjøpte min i Sverige og kom fra det med 1200kr. Syk differanse. Det er veldig enkelt og ta de ut, bare ta av slange klemma og trekke de rett opp. Mener og huske at de bare var klipsa nedi, men det ser du.Pass på og ikke riv så mye i kjølevanns rørene som går inn på duoventilen, de er meget korte. Quote
Recommended Posts