Henning Larsen Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Påmeldingen er åpnet. http://www.mbyc.dk/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Blir ikke tur på meg iår heller. Det er en måned for tidlig Kommer sterkt tilbake neste år (håper jeg) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gard Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Heisann! Lokallag salten har så og si bestemt oss for å dra. Håper vi ikke blir de eneste fra MBE. Vi er fire stk som kjører fra Bodø i en nyinnkjøpt 1994 W124 E420 SPORTLINE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Heisann! Lokallag salten har så og si bestemt oss for å dra. Håper vi ikke blir de eneste fra MBE. Vi er fire stk som kjører fra Bodø i en nyinnkjøpt 1994 W124 E420 SPORTLINE Synd dere er så mange. Hadde glatt blitt med om det var plass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Heisann! Lokallag salten har så og si bestemt oss for å dra. Håper vi ikke blir de eneste fra MBE. Vi er fire stk som kjører fra Bodø i en nyinnkjøpt 1994 W124 E420 SPORTLINE Gromt Ta masse bilder! Jeg har 20-års reunioun med barneskolen til helga, så det blir ikke tur på meg i år heller, dessverre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Heisann! Lokallag salten har så og si bestemt oss for å dra. Håper vi ikke blir de eneste fra MBE. Vi er fire stk som kjører fra Bodø i en nyinnkjøpt 1994 W124 E420 SPORTLINE Var dere der nede, eller? Tilbakemelding og bilder, takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts