Thomas Posted August 2, 2012 Share Posted August 2, 2012 Hei, hvordan demontere tre lista på hanskerom lokket ? Mvh Thomas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 2, 2012 Author Share Posted August 2, 2012 ingen som veit ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Har aldri prøvd å ta den av dessverre, men kan titte i boka etterpå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gujoni Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Begynner å bli noen år siden, men jeg mener å huske at man må splitte den indre og ytre delen av lokket. da ser man hvordan. Lurer på om ikke man da bare vrir litt på noen små alu-fliker. Husker ikke hvordan åpneren ble løsnet men den må også bort. Litt vagt, men det eneste jeg kan bidra med . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lettpåtå Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 På 124 er det skruer på innsiden og på sidene som brukes til å skille for og bakside. De på sidene er lett å glemme. Tviler på at 123 er særlig annerledes. Let og du skal finne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lettpåtå Posted August 5, 2012 Share Posted August 5, 2012 Jeg har sett på Sophie - det er akkurat samme greia. Skru opp skruene på innsiden. (obs: også på sidene) så løsner det fra hengslene og skiller seg. Ikke bruk makt, ellers er det plankekjøring Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts